Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانی از پیگیری برای برندسازی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی خراسان جنوبی در سال جاری خبر داد و گفت: این مهم یکی از برنامه های اداره کل میراث استان در سال ۹۸ است.

«حسن رمضانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: در سال گذشته 12 طرح اشتغال در زمینه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در سامانه کارا ثبت نام شد که از این تعداد، ۵ طرح موفق به دریافت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تلاش می شود ۷ طرح باقیمانده در سال جاری تسهیلات لازم را از بانک‌های عامل دریافت کنند، افزود: در همین راستا دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در سطح استان برگزار می شود.

 

به گفته وی، افرادی که در این کارگاه‌ها موفق به کسب نمره حدنصاب در آزمون نهایی بشوند به عنوان هنرمند در این عرصه شناخته می شوند.

 

رمضانی به فعالیت ۲۵۰ تا ۳۰۰ کارگاه انفرادی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در سطح استان هم اشاره کرد و گفت: امسال مرحله پیشرفته تراش چند وجهی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در تمام شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

 

وی از پیگیری برای برندسازی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی خراسان جنوبی در سال جاری خبر داد و گفت: این مهم یکی از برنامه های اداره کل میراث استان در سال ۹۸ است.

 

وی پرداخت تسهیلات، کیفیت بخشی به تولیدات و اعزام هنرمندان فعال این عرصه به نمایشگاه‌های مختلف کشور را از دیگر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان برای هنرمندان فعال در حوزه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی عنوان کرد.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز عید فطر عید فطر مسکن عید سعید فطر مقاومت مسجد روزنامه بازار مسکن گام دوم انقلاب سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی شبستان بیرجند بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  بارش‌هایی که از چند روز گذشته خراسان جنوبی را در برگرفته با وجود خوشحالی مردم و کشاورزان، به منازل، قنوات، اراضی کشاورزی و راه‌های مواصلاتی خسارت‌هایی وارد کرد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت