Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس به شدت از برانکو حمایت کرد.

طرفداری-ناصر محمدخانی، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حواشی و اتفاقات این روزهای پرسپولیس و البته برانکو، اظهار داشت:

اصلا متوجه نمی‌شوم که چرا برانکو نباید بماند. برانکو در این سال‌ها کاری کرد کارستان. برانکو معمار پرسپولیس نوین است و باید در تیم بماند.

به گزارش میزان، وی ادامه داد:

برانکو خط قرمز همه ما پرسپولیسی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی او در این سال‌ها به این اندازه جام گرفته باید برای چند سال دیگر بماند. اصلا برانکو برود که چه کسی سرمربی شود؟ باید پول برانکو را بدهند و قراردادش را هم بلند مدت تمدید کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور احتمالی مهدی طارمی در این تیم هم گفت:

طارمی بازیکنی است که کاملا به کار پرسپولیس می‌آید و وجودش خیلی به پرسپولیس کمک می‌کند. طارمی شم گلزنی بالایی دارد و در مواقع حساس کمک می‌کند.

محمدخانی خاطرنشان کرد:

هر چه بین طارمی و برخی هواداران بوده باید از سوی هواداران تمام شود. طارمی قلبا پرسپولیس را دوست دارد و پرسپولیس هم باید قدر چنین سرمایه‌ای را بداند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند