Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:17:03 GMT

پارس جنوبی، پانزدهمین تیم دوران مربیگری کمالوند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۷۳۴۹

پارس جنوبی، پانزدهمین تیم دوران مربیگری کمالوند

پارس جنوبی جم پانزدهمین تیم دوران مربیگری فراز کمالوند در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی جوان و باتجربه فوتبال ایران که روز شنبه با عقد قراردادی دو ساله هدایت پارس جنوبی جم را برعهده گرفت، برای شانزدهمین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم ایرانی می‌نشیند.


کمالوند که دوران مربیگری‌اش را از 19 سالگی در جوانان پاس آغاز کرد از سال 1380 وارد دنیای مربیگری لیگ حرفه‌ای شد و کارش را با استقلال اهواز استارت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی 43 ساله بعد از استقلال اهواز در تیم‌های ابومسلم خراسان، برق تهران، پیام مشهد، سرخ‌پوشان، شیرین‌فراز کرمانشاه، صنایع اراک، تراکتورسازی تبریز، پاس همدان، شهرداری تبریز، گسترش فولاد تبریز، نفت ابادان، گل ریحان البرز و آلومینیوم اراک فعالیت کرد و حالا هدایت پارس جنوبی جم را برعهده گرفته است.


سرمربی جدید پارس جنوبی در دوران سرمربیگری با استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه، تراکتورسازی تبریز، شهرداری تبریز موفق شد به لیگ برتر صعود کند و همچنین با تیم‌های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد بهترین نتایج تاریخ این دو تیم را در لیگ برتر به دست آورد. او حالا امید دارد در بیست و چهارمین سال مربیگری اش بتواند روزهای خوبی را در کنار مردم شهرستان جم سپری کند و افتخاری دیگر به دست آورد.

پارس جنوبی جم فراز کمالوند (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پارس جنوبی جم فراز کمالوند سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!

سه تیم از استان خوزستان در آستانه سقوط به دسته پایین تر است

طرفداری | با رسیدن به 4 هفته پایانی لیگ برتر، جنگ بقا داغ تر از همیشه است. در این جنگ بقا اما، نام سه تیم از استان خوزستان دیده می شود!

نفت آبادان با آمدن فراز کمالوند حالا امیدوار است. آنها بازی خانگی مقابل مس رفسنجانی که این روزها با محرم نویدکیا نتایج خوبی می گیرد را با حساب یک بر صفر پیروز شدند. نفت آبادان با این نتیجه 19 امتیازی شد و حالا کورسوی امیدی دارد.

استقلال خوزستان نیز یک بازی سخت خارج از خانه را با امتیاز به پایان رساند. در حالی که سپاهان از استقلال خوزستان پیش افتاده بود، آنها توانستند با به ثمر رساندن یک گل بازی را به تساوی بکشانند و 22 امتیازی شوند.

فولاد اما دو بر صفر از تراکتور شکست خورد تا با سرعت به سمت لبه پرتگاه پیش برود. با توجه به بازی هفته آینده فولاد مقابل استقلال صدرنشین، شرایط برای این تیم بسیار نگران کننده است. برای هواداران این تیم، سقوط پرافتخارترین تیم استان خوزستان به لیگ آزادگان یک کابوس است و فولادی که چندی پیش در آسیا حضور داشت، حالا باید دغدغه بقا داشته باشد.

جدول لیگ برتر را در ادامه مشاهده می کنید.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی