Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، در پی تماس تلفنی کارگران یک انبار با سامانه 125، وقوع آتش سوزی گسترده در انبار تولید و بسته بندی زغال صنعتی اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 7 را به همراه تانکرآب و نیز خودروی حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه واقع در روستای ماه فیروزان روانه کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی در این خصوص گفت: به محض رسیدن نیروهای عملیاتی به محل حادثه مشاهده گردیدیک کارگاه تولید و بسته بندی ذغال صنعتی که درآن مقدار زیادی کارتن و زغال صنعتی در آن نگهداری می شد ، بنا به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شده بود . وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از رسیدن در محل حادثه، طی بازدید و بررسی های اولیه اقدام به قطع برق و گاز کارگاه کرده و با استفاده از دستگاه تنفسی و چندین رشته لوله آبرسانی خود را به کانون آتش رساندند و با تلاش نفس گیر خود موفق به مهار شعله های سرکش آتش شدند و از سرایت اتش به قسمت های دیگر کارگاه جلوگیری کردند . عدلو در پایان افزود: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود توانستند مانع از خسارات بیشتر به این کارگاه شده و پس از گذشت 2 ساعت تلاش مستمر، شعله های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کنند و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و خوشبختانه  این حادثه خسارت جانی در بر نداشت .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی برق سازمان آتش نشانی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت