Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@06:28:34 GMT

پیدا شدن جسد زن ۴۵ ساله در یخچال در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۷۴۰۶

رئیس کلانتری نارمک از کشف جسد زنی میانسال (۴۵ ساله) در یخچال یک خانه خبر داد.

اخبار اجتماعی-  سرهنگ مجتبی سهرابی درباره جزئیات این قتل گفت: بعد از ظهر روز گذشته یکی از شهروندان طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وجود بوی تعفن در یک ساختمان شکایت کرد. بنابراین ماموران، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و در محل اعلام شده، حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل اعلام شده طبقه همکف ساختمانی چهارطبقه بود که درب آکاردئونی و درب ورودی این واحد نیز قفل بود. با اعلام موضوع به آتش‌نشانان و حضور آن‌ها در محل، در خانه بازگشایی شد و ماموران با بررسی منزل، جسد زنی میانسال که طی مدت زمان دچار فساد شده بود را در یخچال کشف کردند.

رئیس کلانتری نارمک ادامه داد: بررسی‌های اولیه در این زمینه آغاز و با انجام پیگیری‌ها مشخص شد روزهای پایانی سال گذشته این خانم و همسرش که به نظر می‌رسد از اتباع افغان بودند، این آپارتمان را اجاره کرده و به همراه خواهرش در این محل سکونت داشته‌اند. با تحقیقاتی که از همسایگان انجام شد نیز مشخص شد همان ایام ابتدایی سکونت این خانواده درگیری‌هایی بین خواهر مقتول و همسر مقتول رخ داده که در یکی از این درگیری‌ها دست همسر مقتول توسط خواهر وی مجروح شده است. پس آن نیز همسر مقتول از خواهر زنش شکایت کرده و در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده است.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه بر اساس اظهارات همسایگان، چند هفته پس از این درگیری خواهر مقتول به محل دیگری نقل مکان کرده است، گفت: همسایگان آخرین بار همسر مقتول را حدود یک ماه گذشته دیده و پس از آن نیز اطلاعاتی از وی در دسترس نیست. با توجه به وضعیت جسد نیز به نظر می‌رسید که قتل یک ماه گذشته اتفاق افتاده باشد.

رئیس کلانتری نارمک افزود: طی بررسی‌های میدانی که توسط تیم تشخیص هویت و عوامل گشت کلانتری نارمک انجام شد، مشخص شد که مقتول داخل اتاق خواب با استفاده از یک شی برنده مثل چاقو به قتل رسیده و قاتل سعی داشته مقتول را در یخچال قرار دهد تا از فساد وی جلوگیری کرده و فرصت کافی برای متواری شدن داشته باشد.
 
بر اساس گزارش پلیس پایتخت و به گفته وی، جسد در حال حاضر به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده جهت رسیدگی در اختیار مراجع قضایی قرار دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نارمک کلانتری قتل کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده

 در روز‌های گذشته خبر گمشدن دختر چهار ساله‌ای به نام یسنا، دست به دست شد، دختری که در فضای مجازی و رسانه‌ها با نام یسنا کوچولو شناخته شد.

اما ماجرا از این قرار بود که یسنا دیدار، دختر بچه چهارساله کلاله‌ای (گلستان) پنج روز پیش در زمین کشاورزی روستای یلی‌بودراق گم شده بود.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند. جمعیت زیادی که این عملیات جست و جو را انجام دادند بار‌ها مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

روز گذشته مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

همچنین سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان با اعلام این خبر به رکنا گفت: دقایقی پیش تجسس‌های نیرو‌های امدادی، پلیسی و سگ‌های زنده یاب به نتیجه نشست و یسنا دختر گمشده پیدا شد.

با توجه به پیدا شدن یسنا دختر گمشده در گندم زار‌های منطقه و زنده بودن این دختر بچه بعد از ۴ روز اقدامات درمانی در حال انجام است.

با این وجود سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

منبع: خبرآنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • توضیحات پیرامون پیدا شدن یسنا ۴ ساله
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • معمای اتوبان
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود