Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری بار دیگر انتقادات تکراری خود علیه دموکرات‌ها و گزارش نهایی رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری این کشور را مطرح کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: همه دموکرات‌ها دو سال درباره گزارش مولر حرف زدند، زیرا می‌دانستند که توسط ۱۳ دموکرات عصبانی متنفر از ترامپ به راه انداخته شد و بعد‌ها به ۱۸ تن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما علی‌رغم این جانبداری ها، زمانی که این گزارش منتشر شد، یافته‌ها حاکی از عدم تبانی بود و حقایقی که هیچ کارشکنی را نشان نداد. دموکرات ها، پس از صرف این همه زمان و پول (۴۰ میلیون دلار) نابود شدند، گزارش مولر برای آن‌ها یک فاجعه بود. اما آن‌ها می‌خواهند این کار را دوباره انجام دهند و یا (در این زمینه) فراتر روند. آن‌ها حتی «جان دین» را وارد کار کردند. متاسفم، کاری انجام نشد، به سرکار خود برگردید!

جان دین در ماجرای رسوایی واترگیت با ارائه شهادتی در مقابل قانونگذاران آمریکا، که از طریق تلویزیون پخش شد، باعث استعفای ریچارد نیکسون، رئیس جمهور اسبق آمریکا شد. دموکرات‌های کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا قرار است روز دوشنبه به منظور روشن کردن جزئیات ناخوشایندی درباره ترامپ که در گزارش مولر آمده، با دین گفتگو کنند.

نسخه‌ای سانسور شده از گزارش رابرت مولر ماه آوریل سال جاری میلادی پس از حدود ۲۲ ماه تحقیقات منتشر شد. مولر در این گزارش ۱۰ مورد احتمالی از کارشکنی‌های دونالد ترامپ در اجرای عدالت را فهرست بندی کرده است.

شایان ذکر است، در گزارش نهایی بازرس ویژه دادگستری آمریکا آمده شواهدی دال بر تبانی میان ستاد انتخاباتی ترامپ و عوامل روس یافت نشده است. با این حال در این گزارش ۴۰۰ صفحه‌ای، مولر یادآور شد که او نمی‌تواند مشخصا درباره ارتکاب موارد کارشکنی بر سر اجرای عدالت تصمیم گرفته و تصمیم‌گیری در این باره را به کنگره واگذار کرده است. همچنین در گزارش مولر یادآوری شده که کنگره این اختیار را دارد که تحقیقاتی را در خصوص موضوع «کارشکنی قانونی» انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو