Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:16:00 GMT

روز مهم برای ساری، جیامپائولو و فونسکا در ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۷۶۴۴

روز مهم برای ساری، جیامپائولو و فونسکا در ایتالیا

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند امروز دوشنبه برای فوتبال ایتالیا روز مهمی خواهد بود چرا که انتظار می‌رود تکلیف سرمربی‌های جدید یوونتوس، آث میلان و رم امروز مشخص شود.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ورزشی ایتالیایی امروز در آمادگی کامل به سر می‌برند چرا که منتظرند تا فوتبال ایتالیا روز مهم و پرخبری را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه‌ها می‌گویند انتظار دارند امروز شاهد اعلام خبرهای رسمی درباره سرمربی‌های جدید سه باشگاه یوونتوس، میلان و رم باشند که به ترتیب مائوریتزیو ساری، مارکو جیامپائولو و پائولو فونسکا هستند.

 

 

ایتالیایی‌ها می‌گویند منتظرند باشگاه چلسی امروز لغو قراردادش با ساری را رسماً اعلام کند. لغو قراردادی که با رضایت دو طرف انجام خواهد شد و در نتیجه به ساری امکان خواهد داد که به یوونتوس ملحق شود.

 

گفته می‌شود باشگاه یوونتوس برای جبران همکاری چلسی در ماجرای مائوریتزیو ساری، روی 9 میلیون یوروی پرداختی چلسی برای به خدمت گرفتن ایگواین در یک دوره شش ماهه قرضی، به باشگاه آبی‌پوش لندنی تخفیف خواهد داد.

 

 

از سوی دیگر رسانه‌های ایتالیا می‌گویند انتظار دارند مارکو جیامپائولو امروز به صورت رسمی از سامپدوریا جدا شود. در مورد او هم مبلغ اندکی به عنوان غرامت از سوی میلان به سامپدوریا پرداخت خواهد شد و به این ترتیب جیامپائولو خواهد توانست سکان هدایت روسونری را به دست بگیرد.

 

 

از سوی دیگر باشگاه رم پیش از این سرمربی آینده خود را انتخاب کرده و اعلام کرده که فونسکا فصل آینده هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت. ایتالیایی‌ها انتظار دارند فونسکا هم امروز از شاختار دونستک جدا شده و ظرف 48 ساعت آینده با رم قرارداد امضا کند.

 

آث میلان جیامپائولو پاتزینی یوونتوس آ اس رم مائوریتسیو ساری ( سرمربی )

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آث میلان یوونتوس آ اس رم مائوریتسیو ساری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهید اسد پور در ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.
پیکر شهید اسد پور که بعد ار تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود که با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد.
امروز مادر شهید اسد پور بعد از ۳۷ سال دوری فرزند خود را در آغوش کشید.
پیکر شهید سید علاءالدین اسد پور قرار است روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق در شهرستان زرقان تشیع و سپس در زادگاهش روستای آقا جلو این شهرستان به خاک سپرده شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا