Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته رئیس کمیته VIS فدراسیون والیبال ایران، مشکل سایت فروش بلیت لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه تا سه ساعت آینده برطرف می‌شود.

مرتضی افجه‌ای در گفت وگو با ایسنا، در مورد مشکل پیش آمده برای سایت فروش بلیت هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه، گفت: من از ابتدا پیش بینی می‌کردم که چنین مشکلی برای سایت پیش بیاید چون حجم متقاضیان خرید بلیت در ارومیه بیشتر از اردبیل است و باید سرورهای قوی‌تری برای این کار در نظر گرفته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته VIS فدراسیون والیبال در مورد مدت زمان برطرف شدن این مشکل نیز گفت: طبق قولی که مسئولان ارومیه دادند این مشکل قرار است با استفاده از سرورهای ابری تا یک ساعت آینده برطرف شود اما من فکر نمی‌کنم اینطور باشد و احتمالاً دو تا سه ساعت طول می‌کشد تا سایت فعالیت خود را از سر بگیرد.

او در پایان گفت: هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و من این موضوع را با توجه به حجم بالای متقاضیان در ارومیه گوشزد کرده بودم، ان‌شاءالله این مشکل به زودی حل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف تراکتور – سپاهان چند هفته پیش در شرایطی برگزار شد که ساعت‌ها پیش از شروع بازی استادیوم یادگار امام پر از تماشاگر شده بود و جای سوزن انداختن نبود. این طبیعی بود به این خاطر که تراکتور در کورس قهرمانی بود، اما اکنون شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است.

جالب است بدانید تراکتور در سال جدید در لیگ برتر پیروز نشده است. شکست‌ها و تساوی‌های متوالی موجب شد، تراکتور شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد و این اتفاق منجر به جدایی خمس از تراکتور شد.

تا این لحظه تنها ۶ هزار بلیت بازی به فروش رفته است و شاید تا زمان آغاز بازی تعداد بلیت‌های فروش رفته برای این بازی به ۱۰ هزار نفر برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com