Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان گفت: نمایشگاه آثار هنرمندان خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان با عنوان «خویشتن خویش را کنیم آباد» از ۱۸ خرداد برپا شد.

«پیام پورفلاح» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان از برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه «خویشتن خویش را کنیم آباد» با موضوع خویشتن و شناخت خود و با همکاری خانه کاریکاتور حوزه هنری  و موسسه سلامت روان طوری و سازمان بهزیستی استان اصفهان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان ادامه داد: تعداد ۳۳ اثر شامل تصویرسازی، کاریکاتور، طنز و گرافیک در این نمایشگاه، از روز ۱۸ خرداد آغاز و تا ۳۱ خرداد در محل خانه هنرمندان به نمایش عموم درآمده است.

 

وی افزود: این نمایشگاه و حاصل یک دوره کارگاه آموزشی با حضور دکتر نمازیدکترسلطان‌الکتابی و هنرمندان خانه کاریکاتور اصفهان است که در طول برگزاری این کارگاه‌ها هنرمندان علاوه بر دریافت محتوای آموزشی به خلق آثار هنری پرداختند.

 

پورفلاح در پاسخ به سوال «حال کاریکاتور اصفهان چطور است»ث پاسخ داد: خوشبختانه می‌توان گفت حال کاریکاتور اصفهان بسیار خوب است و تشکیلات و فضای موجود در اصفهان و در حوزه کاریکاتور در دیگر شهرها کمتر به چشم می‌خورد و این فضا صرف نظر از فعالیت‌های خانه کاریکاتور به خاطر تعاملات بین هنرمندان اصفهان است.

 

پورفلاح در این باره ادامه داد: جوایز هنرمندان خانه کاریکاتور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی به طور مستمر و نیز فعالیت کاریکاتوریست‌های اصفهان در مطبوعات نشان از این حال خوب و پویایی این هنر در استان می‌دهد.

وی از تاثیر مشکلات اقتصادی بر هنر و فرهنگ ابراز گلایه کرد و افزود: البته مشکلاتی هم سر راه این هنر وجود دارد که از مهمترین آن‌ها مشکلات اقتصادی است و در واقع نه فقط سر راه کاریکاتور بلکه متاسفانه وقتی جامعه دچار مشکلات اقتصادی می‌شود، این مشکلات ابتدا بر روی فرهنگ و هنر این جامعه تاثیر می‌گذارد ولی در کل خانه کاریکاتور اصفهان همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و امیدواریم مشکلات موجود نیز برطرف شود./

پایان پیام/123

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر عید سعید فطر مجلس مقاومت گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی روشنگری تبیین فضای مجازی کارتون و کاریکاتور نمایشگاه کاریکاتور جشنواره کاریکاتور کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر