Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: منطق مقاومت جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته، به الگویی برای کشورهای آزادی‌خواه جهان اسلام تبدیل شده و به طور کلی امروز به عنوان چالش اساسی آمریکا و صهیونیسم بین الملل مطرح شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و طاغوت با نهضت امام راحل در 15 خرداد 42 آغازشده و تا امروز این تفکر و اندیشه در آحاد مختلف جامعه نیز نهادینه‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در شرایطی که در 40 سال گذشته نظام سلطه از ترفندهای متعددی برای فروپاشی و انحراف انقلاب اسلامی بهره جسته اما در این مدت گفتمان و منطق مقاومت استکبار جهانی را به زانو درآورده و خواهان گفت‌وگو و مذاکره شده است.

 

محمدی بیان کرد: متأسفانه برخی افراد از روی ضعف و یا عامدانه،  سفیهانه مبنی بر بازگشت به مذاکرات در صورت ادبیات مناسب آمریکائی‌ها سخن می‌گویند و این در حالی است که سیاستمداران ایالات‌متحده بارها ثابت کردند بدعهد، پیمان‌شکن و حیله‌گر هستند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: گواه این ادعا اخیراً با موضوع برجام بر همه سلایق سیاسی و اقشار مختلف مردم ثابت‌شده که چندین سال وقت و هزینه مملکت صرف مذاکراتی شد که نتیجه‌ای جز تحریم‌های ظالمانه‌تر و عقب‌ماندگی هسته‌ای برای کشور نداشته است.

 

محمدی اضافه کرد: انسان مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، هرچند که مسئولان این کشور از دو بار بیشتر گزیده شدند اما نمی‌دانیم این آدرس دادن به سیاستمداران آمریکایی از روی ضعف و ناتوانی در اداره امور کشور است یا وادادگی در برابر غربی‌هاست.

 

وی خاطر نشان کرد:  رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های متمادی علاوه بر تبیین گفتمان و منطق مقاومت بر سالم‌سازی و مقاوم‌سازی اقتصاد کشور تأکید داشتند تا در زمان‌های بحران اقتصاد کشور به مخاطره بیفتد.

 

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: این در حالی است که منطق مقاومت جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته، به الگویی برای کشورهای آزادیخواه جهان اسلام تبدیل‌شده و به‌طورکلی امروز به‌عنوان چالش اساسی آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل مطرح‌شده است.

 

وی با بیان اینکه تنها راه نجات فلسطین و آرمان‌های آن مقاومت و ایستادگی است، افزود: امروز منطق مقاومت معامله قرن را بر هم زده، به‌طوری‌که گروه‌های مختلف فلسطینی و آزادیخواهان جهان اسلام با استفاده از این گفتمان خواهان برگشت فلسطینیان آواره به سرزمین مادری و بیرون رفتن صهیونیست‌های غاصب شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت

یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی‌های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، طوفان سهمگین در شهر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته (از جمله یک نوزاد) و 30 مجروح بر جای گذاشت.

 

.

 

مسئولین محلی هنوز در حال ارزیابی میزان خسارات وارده ناشی از این طوفان هستند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، خسارات قابل توجهی در شهرهای «سالفر» و «هولدن ویل» مشاهده شده است. در سالفور، ساختمان‌ها با خاک یکسان شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده‌اند.

قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود