Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:34:35 GMT

کعبی: اگر موش ندوانند، نکونام در فولاد موفق می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۸۱۰۰

کعبی: اگر موش ندوانند، نکونام در فولاد موفق می شود

حسین کعبی بازیکن سابق فولاد و تیم ملی، از جواد نکونام در راه سرمربیگری سرخپوشان اهواز حمایت می‌کند.

به گزارش ورزش سه،کاپیتان سابق تیم ملی ایران به تازگی سرمربی فولاد شده است و در این بین بعضی نظرات متناقض نسبت به نتیجه گرفتن او در این تیم وجود دارد.

 

حسین کعبی، بازیکن پیشین فولاد در این باره می گوید: «هواداران فولاد باید صبور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کادر فنی جدید زمان بدهند. نمی دانم اگر تیم در 4،5 هفته اول نشد نتایج لازم را بگیرد شروع به انتقاد نکنند. من شک ندارم جواد نکونام در گذر زمان می تواند با فولاد نتایج خیلی خوبی بگیرد. این را در نساجی و خونه به خونه بابل هم نشان داد. نکونام یک شخصیت ملی دارد. من او را هم از نظر فوتبالی و هم از نظر اخلاقی می شناسم. هواداران حواس شان باشد که بعضی ها آنها را روی سکوت تحریک نکنند که بخواهند نکونام را خراب کنند. البته نکونام خراب نمی شود. ما قدیمی های فولاد قلبا او را دوست داریم و می خواهیم که در فولاد موفق شود.»

 

حسین کعبی معتقد است باید مدیریت فولاد هم در این زمینه حمایت لازم را داشته باشد. او می گوید: «من بچه خوزستان هستم. در این سال ها خیلی از مدیرانی که به فولاد آمدند فوتبالی نبودند. به قول معروف با دوستی و رفاقت مدیرعامل این باشگاه می شوند. فولاد باشگاه بزرگی است. متاسفانه در این چند سال پیشرفت نکرده است. قبلا ما 7 ملی پوش داشتیم ولی الان یک بازیکن هم در تیم ملی نداریم. امیدواریم که با جواد نکونام این اتفاق دوباره رخ دهد و ما صاحب بازیکن ملی شویم. دعا می کنیم که فولاد موفق باشد.»

 

مدافع راست سابق تیم ملی حرف های خود را اینطور تمام می کند: «نکونام مربی جوان و آینده داری است. 15 سال با او در تیم ملی همبازی بودم. نکونام می تواند در فولاد موفق باشد به شرط اینکه بعضی از دوستان موش ندوانند. بگذارند که او کار خودش را بکند. قلب نکونام برای فوتبال ایران می تپد. سال ها هم در اوساسونا بازی کرده است و یک شخصیت ملی دارد و هواداران حمایتش کنند.»

جواد نکونام (مربی) فولاد خوزستان حسین کعبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها جواد نکونام مربی فولاد خوزستان حسین کعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 عملیات الی بیت‌المقدس یا عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نیروهای مسلح ایران در خلال جنگ ایران و عراق بود. رزمندگان ایرانی با توان ۱۳۰ هزار سرباز در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ به مصاف هم رفتند و به پیروزی قاطع ایران در ۳ خرداد ۱۳۶۱ انجامید. بازپس‌گیری ۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک ایران، خارج کردن شهرهای اهواز، حمیدیه و سوسنگرد از برد توپخانه عراق، تأمین مرز بین‌المللی و آزادسازی جاده اهواز-خرمشهر مهم‌ترین دستاوردهای عملیات بیت المقدس بود. جریان این عملیات تاریخی را در این ویدیو می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • ببینید | راهبردهای موفق حماس در نبرد با صهیونیست ها
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟