Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@13:10:26 GMT

اعلام وصول ۴ سوال از وزرای آموزش و پرورش و کار

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۸۱۴۰

سوالی درباره دلیل انتصاب مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی اعلام وصول شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی عضو هیأت رئیسه مجلس موارد اعلام وصولی را در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) قرائت کرد.

بر این اساس سوال ملی احمد بیگدلی نماینده خدابنده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دلیل انتصاب مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی و سوال احد آزادی‌خواه نماینده ملایر از وزیر آموزش و پرورش درباره خصوصی‌سازی غیرکارشناسی آموزش و پرورش و تنزل جایگاه فرهنگیان اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال ولی داداشی نماینده آستارا از وزیر آموزش و پرورش درباره عدم اجرای صحیح تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان و سوال بختیار گلپایگانی نماینده گلپایگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عدم ممانعت از سوءاستفاده از علت عدم جلوگیری از برگزاری آزمون استخدامی توسط شرکت تترا از دیگر موارد اعلام وصولی است.

همچنین لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل به صورت عادی اعلام وصول شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعلام وصول سوال وزرای آموزش و پرورش و کار رامبد جوان اقتصاد مقاومتی عبدالرضا داوری هایکو ماس پدافند هوایی ۱۵ خرداد شینزو آبه فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند. در این ملاقات ژنرال روسلان ژاک سیلیکوف وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزاری دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.   امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد. وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملا آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی می‌باشد. در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران