Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@22:13:44 GMT

عوامل شارژ من کارت، حق کسر کارمزد ندارند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۸۳۸۳

عوامل شارژ من کارت، حق کسر کارمزد ندارند

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: عوامل فروش شارژ من کارت، حق گرفتن و کسر کارمزد از شهروندان را ندارند.

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد رجاییان در خصوص کسر کارمزد از مبلغ شارژ من کارت‌ها گفت: ۲ هزار و ۴۵۰ عامل شارژ من کارت شامل فروشگاه‌ها و باجه‌های روزنامه که در مشهد مستقر هستند، هیچ‌کدام حق گرفتن یا کسر کردن مبلغی به عنوان کارمزد از شارژ من کارت ندارند، چراکه کارمزد آنان توسط شهرداری پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارمزد شارژ من کارت فقط در ۶۳ باجه فروش من کارت مستقر در ایستگاه‌های قطارشهری و پایانه های اتوبوسرانی که نیروی انسانی ویژه در آنها مستقر هستند، لحاظ می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: اگر شهروندان با گرفتن یا کسر کارمزد شارژ من کارت در فروشگاه‌ها یا باجه‌های روزنامه مواجه شدند، شکایت خود را سریعا با شماره تلفن ۳۱۲۹۱۵۱۳ در میان بگذارند تا در اسرع وقت با موارد برخورد شود.

رجاییان ادامه داد: در صورت شکایت شهروندان از عوامل فروش من کارت، در ابتدا به آنان تذکر داده و در صورت تکرار، مجوز فروش شارژ من کارت فروشگاه لغو می‌شود.

منبع:صداوسیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شارژ من کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات نخست پیرو اعلام اضطرار شناور تانکر «آیمو» به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی به موقعیت اعزام شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت و فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

حاجی رضایی ادامه داد: در دومین عملیات امدادرسانی نیز پس از اعلام اضطرار به مرکز جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی اظهار کرد: شناور ناجی پس از تحویل گرفتن فرد مصدوم وی را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

کد خبر 6092615

دیگر خبرها

  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان