Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: تاکنون پاسخ مثبت قطعی برای افزایش پرواز‌های این فرودگاه از ایرلاین‌ها دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش تین نیوز  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی محسنیان در این باره گفت: تاکنون پاسخ مثبت قطعی برای افزایش پرواز‌های این فرودگاه از ایرلاین‌ها دریافت نکرده‌ایم،اما در حال مذاکره برای افزایش پرواز‌های فرودگاه یاسوج هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مذاکرات با شرکت‌های هواپیمایی ماهان، قشم ایر، آتا، و ایران‌ایر برای افزایش پرواز‌ها ادامه دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: تاکنون پاسخ مثبت قطعی برای افزایش پرواز‌های فرودگاه یاسوج از هیچ‌کدام از ایرلاین‌ها دریافت نکرده‌ایم و اگر پاسخ مثبت از سوی ایرلاین‌ها داده شود مراتب را به اطلاع مردم استان خواهیم رساند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مدیریت بحران استانداری از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز شنبه، ۱۸ خردادماه یک فروند بالگرد هوانیروز ارتش در فرودگاه یاسوج جهت کمک به خاموش کردن آتش‌سوزی جنگل‌ها مستقر شده است.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در سفر ۱۹ فروردین‌ماه ۹۸ خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مدیریت بحران این استان به مشکلات پرواز‌های فرودگاه یاسوج اشاره و اظهار کرده بود: قطع پرواز‌های فرودگاه یاسوج غیرقابل قبول بود و دستور دادیم پرواز‌های یاسوج اضافه شود و این موضوع را به جد پیگیری می‌کنم.

پروازهای تهران – یاسوج  و بالعکس هم اکنون در روزهای دوشنبه و جمعه از تهران به مقصد فرودگاه یاسوج و بالعکس انجام می‌شود. این پرواز‌ها روز‌های دوشنبه ساعت ۱۲ و ۱۰ دقیقه از تهران و ۱۴ و ۱۰ دقیقه از یاسوج و روز‌های جمعه ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح از تهران و ۹ و ۴۰ دقیقه از یاسوج به سمت تهران خواهد بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه یاسوج افزایش پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت