Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد رضا شجاع جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: در راستای گسترش پروژه دام سبک استان و با پیشینه یک سال کار در این حوزه پروژه دام سبک خراسان شمالی به‌عنوان یکی از پروژه‌های موفق در کشور انتخاب‌شده است.

شجاع با اشاره به امضای تفاهم‌نامه که با همکاری جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، دامپزشکی و دفتر روستایی استانداری انجام شده است افزود: در این تفاهم‌نامه مدیریت تغذیه، تولید مثل و ژنتیک دام سبک استان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح رسته‌های مورد تأکید در خراسان شمالی برای پیشرفت و توسعه نقاط محروم گفت: دام سبک، گیاهان دارویی، فرش و تولید عسل ۴ رسته اصلی در سال ۹۸ برای پیگیری و توسعه خواهد بود.

وی از عضویت ۳۵ هزار نفر در شبکه روستایی این مجموعه در استان خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون رأس دام سبک تحت پوشش این شبکه قرار دارد که در ۱۰ شبکه روستایی مدیریت‌شده و تا پایان این طرح به ۴۰ شبکه روستایی دام می‌رسد.

انتهای پیام/ م

خراسان شمالی پایلوت توسعه دام سبک در کشور شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود