Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمد علی دادور  در همایش بزرگداشت روز جهانی محیط زیست که  در سالن پالایشگاه میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد ، افزود : در این پالایشگاه برای حمایت از محیط زیست و انجام مسئولیت اجتماعی در طول دو سال اخیر بیش از 70 هکتار فضای سبز در پالایشگاه نفت ستاره احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس علاوه بر تامین سوخت پاک مورد نیاز کشور باید برخی مسئولیت‌های اجتماعی را نیز متقبل شود ، ادامه داد :  در راستای ایفای این مسئولیت  به ساخت بیمارستان 270 تختخوابی بندرعباس با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در ۶ طبقه در بیمارستان شهید محمدی اشاره کرد.

دادور با اشاره به اینکه در راستای التزام عملی این پالایشگاه به حفظ محیط زیست فرایندهایی تعریف شده است، گفت : امیدوارم بیش از گذشته به محیط زیست اهمیت دهیم و در راستای حفظ آن اقدامات موثری را انجام دهیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس با بیان اینکه ستاره خلیج فارس بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان است ، افزود : پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس باید 360 هزار بشکه میعانات گازی را از بوشهر دریافت کند و پالایش کند.

وی ادامه داد: نفت ستاره خلیج‌فارس توانایی تولید 40 میلیون لیتر بنزین، 15 میلیون نفت و گاز، 1500 تُن گاز مایع را دارد.

این مسئول  تصریح کرد: این پالایشگاه علاوه بر فرآورده بنزین، خوراک پتروشیمی‌ها از جمله  پتروشیمی تبریز، اراک، اصفهان، ماهشهر را تامین می کند.

به گفته وی  هر فاز این پالایشگاه 40 هزار بشکه میعانات گازی تولید می‌کند.

خبرنگار: جمیله دبیری نیا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان پتروشیمی خلیج فارس نفت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز جمعه در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق مورد انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز محتمل خواهد بود.

توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات اجتناب شود.

در مناطق دریایی استان  نیز رگبار باران و احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود و وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی - شمال غربی موجب مواج شدن دریا خواهد شد.

بیشینه سرعت باد گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا گاهی به بیش از ۲۰۰ سانتیمتر خواهد رسید.

به لحاظ دمایی،  از امروز جمعه دوباره در برخی نقاط دمای بیشینه افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • تأسیس بانک ذخایر دریایی ایران به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود