Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ظریف‌منش بااشاره به اینکه غدیر زوایای مختلفی دارد بیان داشت: هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به عاشورا و غدیر است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین ظریف‌منش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر دیروز با سفر به استان کرمان و بازدید از بنیاد بین‌المللی غدیر استان مذکور با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان حجت‌الاسلام جلالی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بنیاد در این دیدار با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تأکید ایشان مبنی برتربیت متخصص در موضوع غدیر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار مسئولین این بنیاد با ایشان فرمودند: «بروید برای غدیر متخصص تربیت کنید».

وی گفت: منویات و توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب در رابطه با غدیر نشان از اهمیّت این مسئله دارد و این فرمایشات رهبر معظم انقلاب از سویی و نیاز روز افزون جامعه اسلامی به معرفی و تعمیق این اندیشه ناب و آشنایی جوامع اسلامی با این تفکر نجاتبش وظیفه ما را مضاعف می‌کند.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به اینکه غدیر زوایای مختلفی دارد بیان داشت: اعلام ولایت امیرالمومنین (ع) به عنوان استمرار نبوت و معرفی حضرت امیرالمومنین (ع) به عنوان بالاترین فضیلت‌ها و یک نماد بی‌بدیل یکی از زوایای غدیر است.

ایشان با اشاره به شرایط امروز جامعه و هجمه فکری و فرهنگی دشمنان اسلام تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم کشور ما به ویژه در دو مسئله مهم عاشورا و غدیر است.

ظریف‌منش با بیان اینکه واقعه غدیرخم حقیقتی عظیم است که باید برای احیاء و توسعه آموزه‌ها و تعالیم آن تلاش کنیم افزود: انقلاب اسلامی ما نیز تداوم راه غدیر و مکتب اهل‌بیت (ع) است.

وی با اشاره به اینکه برنامه فرهنگی و هنری بازسازی واقعه غدیر خم، یک برنامه کاملاً مردمی است که همه کار‌های آن به دست جوانان است گفت: بر خود وظیفه می‌دانیم تا با برپایی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی غدیرشناسی در سراسر کشور نسبت به انجام این مهم تلاش کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد بین المللی غدیر دشمنان جمهوری اسلامی ایران عاشورا واقعه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است