Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون پشتیبانی مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری زوج سارق به همراه تعقیب و گریز در بزرگراه آیت اله سعیدی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:اواسط خرداد ماه سال جاری واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ، حین گشت زنی در محدوده پاسگاه نعمت آباد به یک دستگاه خودروی پراید به همراه راننده و یک سرنشین خانم مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی استعلام سابقه خودرو از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی، مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت است.

وی افزود:با مشخص شدن این موضوع مأموران با اعلام دستور ایست به راننده خودرو خواستار توقف خودرو شدند، اما متهم وی با افزایش سرعت اقدام به فرارکرد و به این ترتیب عملیات تعقیب و گریز پلیس آغاز شد.

 

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ادامه داد:متهم با فرار به سمت بزرگراه آیت اله سعیدی و حرکت در خلاف جهت خودرو‌های عبوری با پرتاپ کردن اموال مسروقه از قبیل: ضبط و پخش – باند – آچار چرخ –‌ای سی یو قصد داشت مانع از ادامه تعقیب و گریز واحد گشت پلیس شوند که باتوجه به مهارت و تجربه عوامل گشت پلیس آگاهی با شلیک چند تیر هوایی، خودروی مسروقه در خیابان ۴۵ متری زرند با خودرو‌های عبوری تصادف و هر سرنشین پراید سرقتی دستگیر شدند.

 

وی تشریح کرد:در تحقیقات بعمل آمده از متهمان به ده‌ها فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو معترف و در بررسی سوابق کیفری هردو مشخص شد دارای چندین فقره سابقه کیفری در جرایم مختلف هستند. پس از پایان تحقیقات ابتدایی پلیس هر دو متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آگاهی سرقت پلیس تعقیب و گریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد

به گزارش تابناک، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس در جمع خبرنگاران به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستا‌ها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با ماموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سابقه‌دار بودن متهم اعلام کرد: این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد