Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@06:09:25 GMT

سامانه جامع املاک شهرداری کرج راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۸۹۵۹

سامانه جامع املاک شهرداری کرج راه اندازی می شود

خلیلی اردکانی از ضرورت شفاف سازی ثروت های شهر خبر داد و گفت: سامانه جامع املاک شهرداری کرج با هدف شفاف سازی درآمدها راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدحسین خلیلی اردکانی» از ضرورت شفاف سازی ثروت های شهر خبر داد و گفت: سامانه جامع املاک شهرداری کرج با هدف شفاف سازی درآمدها راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهرکرج، افزود: راه اندازی سامانه جامع املاک شهرداری کرج زمینه ساماندهی و سازماندهی نسبت به خرید و فروش املاک و پایان کاهش مقاومت بر شفاف سازی است.

 

اردکانی تصریح کرد: جلسات فنی با هدف تکمیل سازماندهی و راه اندازی « انوماسیون املاک» با هدف شفاف سازی نسبت به اطلاعات املاک انجام می شود.

 

وی ادامه داد: ثبت و انتقال اطلاعات مرتبط با قراردادهای واگذاری مسکن و شهرسازی، معابر و انهار متروکه از سامانه مرکزی املاک می تواند زمینه ارتقاء زیرساخت های مورد نیاز شود.

 

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج، مطرح کرد: با راه اندازی این سامانه، پرونده های موضوعی با پلاک ثبتی همچنین توافق های باز در سامانه ثبت می شود و در حوزه شهرسازی و حقوقی پیگیری لازم صورت می پذیرد.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز عید فطر مسکن عید فطر خبرگزاری شبستان مقاومت عید سعید فطر شبستان بیرجند بیرجند مسجد بنگاه های املاک شهرداری کرج املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مهدی ساسانی گفت: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستاجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قرارداد‌های اجاره خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ متقاضی در سامانه خودنویس ثبت نام کرده‌اند، یادآور شد: هم اکنون قرارداد‌های اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش به آن افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

به گفته ساسانی، سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد. همچنین ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران را به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف کردیم و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت قرارداد‌های اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی