Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیگر مسائل سیاسی ساکن لندن در واکنش به افشا شدن جعلی بودن حساب کاربری حشمت علوی فعال حقوق بشری در صفحه توییتر خود نوشت:

«حشمت علوی ۲‌سال گذشته بیش از صدبار مرا مورد آزار اذیت و افترا قرار داد. او خود را فعال سیاسی میخواند و‌ مرتب در سایت‌های معتبر فوریز و فدرالیست و العربیه انگلیسی علیه ایران مینوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اینترسپت ثابت کرده علوی وجود خارجی نداشته و توسط گروهی از مجاهدین تروریست در آلبانی اداره می‌شده»

«پایان کار حشمت علوی پایان کار بسیاری از شخصیت‌های جعلی و ساختگی توییتر فارسی است که دیر یا زود افشا می‌شوند. پیرزنان و پیرمردهایی در آلبانی که نقش دختران و پسران جوان معترض مقیم تهران را بازی می‌کنند.»

گفتنی است؛ پایگاه خبری اینترسپت در گزارشی اعلام کرد که حشمت علوی که با نام فعال حقوق بشری شناخته می‌شود، شخص واقعی نیست و یک شخصیت مجازی ساخته‌دست منافقین است.

سال گذشته هنگامی که دونالد ترامپ در تکاپوی خروج از برجام و به دنبال راهی بود تا بر فشار‌های مخالفان غلبه کند، کاخ سفید مدعی شد توافق هسته‌ای موجب افزایش بودجه نظامی ایران شده است و «واشنگتن پست» هم خواهان منبعی برای این ادعا شد. در پاسخ، کاخ سفید به مقاله‌ای استناد کرد که «حشمت علوی» در «فوربز» نوشته بود.

حال مشخص شده است که اساساً فردی به نام «حشمت علوی» که این مقاله را نوشته باشد وجود حقیقی ندارد و این در واقع شخصیت‌سازی اعضای گروهک منافقین در راستای اجرایی شدن عملیات‌های تبلیغاتی خود بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی منافقین دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ مدیر جهاد کشاورزی ساری از صدور ۵۸۹فقره سند نقل و انتقال زمینهای کشاورزی پارسال در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی با بیان اینکه انتقال رسمی سند مورد معامله، امنیت مالکیت را در پی دارد و برای اخذ سند اراضی کشاورزی نیاز به اقداماتی است، افزود: اجرای طرح شناسایی وضعیت کاربری اراضی کشاورزی برای تثبیت و صدور اسناد مالکیت گامی اساسی برای بهبود وضعیت اراضی زراعی و باغی است.

علوی در تریح جزئیات دریافت سند زمینهای کشاورزی گفت: مهم‌ترین مدارک اخذ سند برای زمین کشاورزی ؛ سند عادی مالکیت یا بنچاق مالکیت بنام مالک که مشخصات فرد فروشنده بعنوان مالک اولیه و خریدار بعنوان مالک اصلی ثبت شود، اصل و کپی کارت ملی، کپی و قولنامه های صادر شده برای ملک، نقشه هوایی و نقشه utm، فیش پرداختی هزینه اخذ سند کشاورزی، کپی اولین سندهای اراضی کشاورزی، کپی سند مالکیت ملک و در اراضی مشاعی با رعایت “قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاوری” است که در صورت حضور نداشتن مالک لازم است وکالتنامه نقل و انتقال بنام متقاضی ارائه شود. 

 

دیگر خبرها

  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • عکس| واکنش توییتری پویانفر به اعتراضات دانشگاهیان آمریکا علیه اسرائیل
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت