Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیسی‌ها هنوز آغاز نشده و وضعیت سرمربیگری این تیم هم مشخص نیست که آیا برانکو ایوانکوویچ در تیم خواهد ماند یا خیر، اما همیشه شایعات و خبر‌های زیادی از نقل و انتقالات بازیکنان این تیم به گوش می‌رسد.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات سرخپوشان این است که به احتمال زیاد علی علیپور راهی یونان یا بلژیک خواهد شد و ماریو بودیمیر نیز علاقه‌ای دیگر به ماندن در پرسپولیس ندارد تا پرسپولیس بدون مهاجم نوک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان فوتبال ایران در این باره به مهدی طارمی پیشنهاد دادند و در صدد به خدمت گرفتن او هستند، اما شایعه شده که سرخپوشان پایتخت در صدد جذب بوراک یلماز، مهاجم ترکی بشکتاش هستند، اما شایعه جذب او صحت ندارد.

بوراک سابقه بازی در ترابوزان اسپور، گالاتاسرای و ... در کارنامه دارد و کاپیتان تیم ملی ترکیه است  و پیش از حضور در بشیکتاش از خیر قراداد ۳ میلیون یورویی ترابزون گذشت و برای مدت ۶ ماه از بشیکتاش دستمزد ۱.۲ میلیون یورو دریافت کرد. از اصلی‌ترین دلایلی که پرسپولیسی‌ها نمی‌خواهند این بازیکن را به خدمت بگیرند، قیمت بالای این بازیکن است. البته از لحاظ تجربه بازیکن خوبی است و اگر برانکو بخواهد می‌تواند به این تیم کمک کند.

در همین باره ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس بیان کرد که فهرست نقل و انتقالات  را برانکو داده و اعضای کار گروه نقل و انتقالات در حال مذاکرات هستند تا بازیکنان خوبی را جذب کنیم. به فضای آرامتری قصد داریم تا بتوانیم به کارمان ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید:

میزان پرداختی پرسپولیس به منشا مشخص شد

برانکو در سرزمین شفر!

حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد / عقاب در پرسپولیس ماندنی می شود؟

عرب: درآمدمان ۶۱ میلیارد، اما هزینه مان ۶۳ میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است

انتهای پیام/

بوراک ایلماز به پرسپولیس می آید؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ صحبت‌های جنجالی یکی از هواداران سپاهان در جریان دیدار این تیم با پرسپولیس جنجال بزرگی به راه انداخته و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

محمد عباس‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس هم با انتشار یک استوری از این هوادار انتقاد کرد.

کد خبر 849137 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس