Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@06:50:56 GMT

آمریکا بزرگترین حامی تروریسم دولتی در جهان است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۹۱۱۸

آمریکا بزرگترین حامی تروریسم دولتی در جهان است

حجت الاسلام اشجری گفت:آمریکا بزرگترین حامی تروریسم دولتی در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» در نشست ستاد هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که امروز(دوشنبه، 20 خرداد) در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، گفت: به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی، ششم لغایت دوازدهم تیرماه به دلیل کثرت اقدامات تروریستی دشمنان نظام علیه ملت ایران به‌عنوان هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت افشای چهرۀ واقعی و کریه استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ، تصریح کرد: بازخوانی وقایع سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین اقدامات تروریستی گروهک‌های مورد حمایت آمریکا در ایران و منطقه، اهداف شوم و اقدامات ضدبشری مدعیان دروغین حقوق بشر را افشا می‌کند. 


حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه افشای حقوق بشر آمریکایی موجب بیداری وجدان‌های خفتۀ ملت‌ها و دولت‌های جهان خواهد شد، اظهار کرد: کدخدایان مدعی ادارۀ دنیا از اداره کشورهای خود عاجزند و برای حفظ قدرت از ارتکاب بزرگترین فجایع بشری هم ابایی ندارند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، حمایت بی‌چون و چرای دولت آمریکا و شخص ترامپ از حکام جنایتکار صهیونیستی را دفاع از تروریسم دولتی دانست و بیان کرد: دفاع از رژیم جعلی، دژخیم و ظالم اسرائیل در برابر مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین نمونۀ بارز حقوق بشری است که استکبار جهانی خود را منادی آن می‌داند.


وی با اشاره به سکوت سازمان ملل در برابر جنایات شیطان بزرگ علیه ملت آزاده ایران، گفت: عضویت دائم برخی کشورها در شورای امنیت و حق وتو، دو تبعیض بزرگ ضدحقوق بشری است که باعث‌شده نظام سلطۀ جهانی مدعی قیومیت مردم جهان باشد.


حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه جنایات ضدحقوق بشری آمریکا مختص ایران و کشورهای اسلامی نیست، تصریح کرد: ردپای جنایات شیطان بزرگ از شرقی‌ترین نقطۀ قارۀ آسیا، هیروشیمای ژاپن و ویتنام تا کشورهای آمریکای مرکزی و حتی داخل خاک کشور آمریکا قابل مشاهده است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ملت انقلابی ایران از تحریم‌ها و تهدیدهای هیچ کشوری نمی‌ترسد، اظهار کرد: تهدیدها و تحریم‌های ترامپ بیشتر از آنکه برخاسته از قدرت آمریکا باشد ناشی از وحشت و استیصال وی است.


وی با بیان اینکه دست آمریکای جهانخوار برای مردم مسلمان ایران رو شده زیرا این کشور بزرگترین حامی و مشوق تروریسم در جهان است، افزود: کشوری که منافع نامشروع خود را با ناامن جلوه‌دادن منطقه خاورمیانه، تحریک سران کشورهای منطقه و جنگ‌افروزی، دنبال می‌کند نمی‌تواند مدعی دفاع از حقوق بشر باشد.


حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه آمریکا از حقوق بشر، دستاویزی برای استثمار مردم جهان و تامین منافع ضدحقوق بشری خود ساخته است، گفت: حقوق بشر پوششی برای جنایات ضدانسانی شیطان بزرگ و همدستی با اسرائیل و آل سعود در سرکوب مسلمانان و کودک‌کشی در فلسطین، یمن و... شده است. 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آمار ۱۷ هزار نفری شهدای ترور ایران اسلامی اثبات می‌کند که مردم ایران بزرگترین قربانی تروریسم هستند، تصریح کرد: کدام کشور را در جهان سراغ دارید که رئیس‌جمهور، نخست وزیر، رئیس قوه قضائیه و بهترین عالمان و سیاستمدارانش ترور شده و به شهادت رسیده باشند؟


وی با بیان اینکه شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی، همچون کوه در برابر همه تهمت‌ها و ناجوانمردی‌های دورۀ خود ایستاد و خم به ابرو نیاورد، اظهار کرد: این شهید بزرگوار بزرگترین و ماناترین خدمات را به انقلاب اسلامی در فرصت کوتاه خدمتگزاری خود به اسلام و ملت ایران به‌عمل آورد.


حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، شهید بهشتی را فقیهی مجاهد و مبارزی نستوه دانست و اظهار کرد: خدمات ماندگار شهید بهشتی، تداوم انقلاب اسلامی ایران را تضمین کرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) دربارۀ این شهید بزرگوار که فرمودند: «بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان بود»، افزود: شهید بهشتی یار صدیق امام(ره) بود که عمر گرانبهای خود را وقف انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر ولایت فقیه کرد.


وی با بیان اینکه شهادت شهید بهشتی و 72 کبوتر خونین‌بال حادثۀ هفتم تیر یکی از غمناک‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زده است، گفت: هدف دشمنان نظام و مهره‌های وابسته و خودفروختۀ داخلی از به‌شهادت رساندن فرزندان راستین میهن اسلامی ایجاد ترس، آشوب و در نهایت تضعیف و شکست انقلاب اسلامی بود اما به لطف الهی و هوشیاری حضرت امام(ره)، ترور ناجوانمردانۀ مسئولان انقلاب اسلامی ثمره‌ای جز طرد همیشگی منافقین و انزوای جریان ضدانقلاب نداشت.


حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به شهادت چهار بزرگمرد گیلانی در حادثۀ تروریستی هفتم تیر، تصریح کرد: شهیدان دکتر حسن عضدی، سیف‌الله عبدالکریمی، محمدصادق اسلامی، جواد سرافراز و 104 شهید ترور گیلان، نماد غیرت و رشادت دلیرمردان سرزمین میرزا کوچک جنگلی و جانفشانی گیلانیان جسور در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و ولایت هستند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به واقع‌شدن هفتم تیر در روز جمعه اشاره کرد و افزود: مراسم استانی سی و هشتمین سالگرد شهادت شهید بهشتی و 72 کبوتر خونین‌بال حادثۀ تروریستی هفتم تیر با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی قبل از خطبه‌های نمازجمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار خواهد شد.

  پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز عید فطر مسکن عید فطر روزنامه مقاومت عید سعید فطر شبستان بیرجند بیرجند گام دوم انقلاب بزرگترین حامی تروریسم اشجری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش خبرآنلاین «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898970

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهار نظر درخصوص حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • دانشگاه‌های آمریکا باید از سرکوب اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین دست بردارند
  • انصارالله یمن سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود