Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@01:32:37 GMT

نمایش فیلم دخمه در برزیل

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۹۲۶۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید ضرابی‌نسب (کارگردان دخمه) با اشاره به حضور این فیلم در برزیل گفت: فیلم سینمایی دخمه که در ژانر معمایی و ترس ساخته و به تازگی قرارداد پخش بین‌المللی آن بسته شده است، در اولین حضور جهانی‌اش در بخش مسابقه جشنواره سینه فانتزی برزیل شرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره از دوازدهم تا هفدهم شهریور امسال در سائوپائولو برگزار می‌شود که یکی از فستیوال‌های معتبر بین‌المللی در حوزه فیلم‌هایی با موضوعات فانتزی، معمایی و وحشت است و علاوه بر بخش رقابتی اصلی، یکی از مراجع برگزاری کارگاه‌های آموزشی فیلمسازی در موضوعات جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرابی‌نسب درباره نمایش این فیلم در داخل کشور گفت: پیشنهاداتی از سوی برخی پخش‌کنندگان و همچنین مدیران وی اوی دی و شبکه نمایش خانگی برای عرضه این فیلم مطرح شده است اما از آنجا که قرار است فیلم در چند جشنواره خارجی به نمایش دربیاید، اولویت اول را حضور در جشنواره‌های خارجی اختصاص دادیم.

فیلم سینمایی دخمه محصول 1397 که در آن پوریا پورسرخ، شقایق فراهانی، کاوه خداشناس، خسرو شهراز، مهدی میامی، سمیرا حسینی، حسین توشه و مهری آل آقا به ایفای نقش می‌پردازند.

پخش بین‌المللی فیلم سینمایی دخمه برعهده امیر نادر بابایی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شقایق فراهانی پوریا پور سرخ وحید ضرابی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود

به گزارش قدس خراسان، اکران فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی و شبنم قربانی در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی اطلس برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان تمساح خونی آمده است «ما می‌خوایم بزرگترین قورباغمونو قورت بدیم! طعمه بزرگ، دردسرای خودشو داره، ولی ما قراره بدون خون و خونریزی شکارش کنیم؛ آخه ما از تمساح‌ها باهوش‌تریم...!»

این فیلم در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی فیلم اول را برای جواد عزتی به ارمغان آورد. 

علاقه‌مندان به حضور در این اکران‌های مردمی می‌توانند به مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت سینما، بلیت‌های خود را خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد