Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی درباره اجرای طرح پلیس در برخورد با مزاحمت‌های خیابانی گفت: منظورمان از موضوعی که اصطلاحاً آن را "دور دور" نامیده‌اند، مزاحمت‌هایی خیابانی است که توسط برخی از افراد ایجاد می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: بسیاری از این مزاحمان خیابانی علاوه بر ایجاد مزاحمت، ترافیک سنگین ایجاد کرده و آسایش عمومی را سلب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس دنبال برخورد با این افراد است، در برخی از خیابان‌ها این موضوع باب شده و بسیاری محل‌های تفریحی را با اماکن عمومی اشتباه گرفتند.

رحیمی با بیان اینکه تماس‌های مردمی با پلیس در این زمینه زیاد است، گفت: به طور مثال در ساعت دو بامداد در تماس با پلیس ۱۱۰ عنوان می‌شود که مردم در ترافیک مانده‌اند. پلیس مأموریت دارد به خواسته‌های مردم توجه کرده و آرامش آن‌ها را برقرار کند، برخی‌ها فقط گمان می‌کنند که فقط آن‌ها در شهر زندگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با مزاحمان خیابانی در دستور کار پلیس بوده و در بسیاری از خیابان‌ها وضعیت مطلوب شده، نقطه برجسته بروز این مشکل (ایجاد مزاحمت‌های خیابانی) در خیابان شهید اندرزگو، منطقه سعادت‌آباد، بام تهران و بخشی از تهرانپارس است که برای تمام این مناطق طرح داریم.

رحیمی با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از برخورد پلیس با مزاحمت‌های خیابانی، گفت: در طرح دیگر با تمام قدرت بحث برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در مناطق شوش، مولوی و هرندی را انجام می‌دهیم.

رئیس پلیس پایتخت متذکر شد: ایجاد نظم و انضباط در تمام نقاط پایتخت ادامه دارد و تلاش می‌کنیم با تمام ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه تمام برهم‌زنندگان نظم و انضباط جامعه پیش از تحویل خودرو باید در کلاس آموزشی شرکت کنند، گفت: در این کلاس موارد قانونی به آن‌ها یادآور می‌شود.

به گفته رحیمی پلیس تنها به دنبال برخورد نیست و دنبال فرهنگ‌سازی نیز است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: تقریباً ۸۰ درصد از افرادی که با خودرو ایجاد مزاحمت خیابانی می‌کنند، تذکر گرفته و به ارشاد پلیس توجه می‌کنند، برخی از این افراد نیز با ارتکاب جرایمی مانند اخلال در نظم و آسایس عمومی، ایجاد مزاحمت برای بانوان، شرب‌خمر و سگ‌گردانی اعمال قانون شده و برخی از افراد که تکرار جرم دارند، توقیف خواهند شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به پشت سرگذاشتن عیدفطر نسبت به کاهش زمان توقیف موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها از زمان دو هفته به به دو یا سه روز اقدام می‌کنیم و مردم می‌توانند از فردا برای رفع توقیف وسلیه‌نقلیه به به ستاد‌های ترخیص مراجعه کنند.

به گفته وی، در وهله نخست، موتورسیکلت‌ها و در وهله بعد خودرو‌ها رفع توقیف می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه قشر موتورسوار از اقشار ضعیف و متوسط جامعه‌اند، از آن‌ها خواست قانون را رعایت کنند.

رحیمی متذکر شد: مردم سکه، طلا و دلار را در منازل خود نگه ندارند، برخی سارقان کاملاً مطلعند که داخل خانه پول و سکه وجود دارد و تا به حال به این موضوع نرسیدیم که سارقان فلزیاب دارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار رحیمی مزاحمت خیابانی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم