Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:14:55 GMT

قهرمانی تیم ۱۳ سال آکادمی کیا در کوردیال کاپ

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۹۵۸۹

قهرمانی تیم ۱۳ سال آکادمی کیا در کوردیال کاپ

تیم فوتبال ۱۳ ساله‌های آکادمی کیا موفق شد در تورنمنت کوردیال کاپ به قهرمانی دست یابد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال 13 سال آکادمی کیا که پس از قهرمانی در تورنمنت بسولد کاپ بلژیک راهی آلمان شده بود، موفق شد با شکست رقبای خود به قهرمانی تورنمنت کوردیال کاپ نیز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آکادمی کیا که تحت نظر مهدی مهدوی‌کیا فعالیت می‌کند، با برتری 5 بر 2 مقابل هامبورگ به دومین قهرمانی خود در تورنمنت کوردیال کاپ رسید.

تیم 13 سال آکادمی کیا سال گذشته نیز در تورنمنت کوردیال کاپ قهرمان شده بود که با تکرار قهرمانی در این مسابقات، دبل کرد. نتایج کامل دیدارهای تیم 13 سال آکادمی کیا را در زیر می‌بینید:

نتایج مرحله گروهی
آکادمی کیا 2 - اسپیر 09 صفر
آکادمی کیا 2 - هرتابرلین 2
آکادمی کیا یک - آنترهاچینگ صفر
آکادمی کیا 4 - تیرولر آئوسوال صفر
آکادمی کیا 3 - انتنته ارنولشیم صفر

مرحله یک هشتم نهایی
آکادمی کیا 4 - ویکتوریا برلین یک

مرحله یک چهارم نهایی
آکادمی کیا 2 - ماینتس صفر

نیمه نهایی
آکادمی کیا یک - لوگانو صفر

فینال
آکادمی کیا 5 - هامبورگ 2

گفتنی است تیم 15 ساله‌های آکادمی کیا نیز در این رده سنی در تورنمنت کوردیال کاپ حضور داشت که در پنج مسابقه با دو برد و سه تساوی در رده سوم ایستاد و از صعود باز ماند.

قهرمانی شاگردان مهدوی‌کیا در تورنمنت بلژیک

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا