Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@17:55:47 GMT

رمان تحسین‌شده «نامیرا» صوتی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۰۰۰۷

نسخه صوتی رمان تاریخی و تحسین‌شده«نامیرا» نوشته صادق کرمیار که به موضوع کربلا می‌پردازد، از سوی انتشارات نیستان منتشر شد.به گزارش بلاغ،کتاب صوتی «نامیرا» رمان شناخته شده صادق کرمیار که در دوره سوم جایزه ادبی جلال آل‌احمد (گران‌ترین جایزه ادبی ایران) شایسته تقدیر و همچنین اثر برگزیده چهارمین جشنواره «کتاب دین و پژوهش‌های برتر» معرفی شد، در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رمان درباره دختر و پسری جوان از اهالی کوفه است که بدون منفعت‌طلبی‌های روزافزون مردم کوفه به دنبال حقیقت هستند. اما در میان رفتارهای متناقض سرداران بزرگ کوفه، بین حمایت از امام حسین (ع) یا وفاداری به یزید سرگردانند.

کرمیار که پس از «نامیرا» آثار پرمخاطب دیگری مانند «دشت‌های سوزان»، «درد» و «مستوری» را نیز منتشر کرده، به واسطه نامیرا به شهرت فراوانی رسید.

این اثر صوتی که به روایت احسان چریکی منتشر شده در سایت نیستان، نوار، فیدیبو و کتابراه قابل خرید است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید

اپلیکیشن تماس اندروید قابلیت جدیدی دریافت کرده و ایموجی صوتی را در دسترس برخی از کاربران قرار داده است.

ایموجی‌های صوتی در اپلیکیشن Phone در واقع افکت‌های صوتی استانداردی هستند که با انتخاب یکی از چند ایموجی تشویق، خنده، جشن، گریه و صدای تبل (???? ???? ???? ???? ???? ) پخش می‌شوند.

وقتی شما به عنوان تماس‌گیرنده یکی از ایموجی‌های صوتی را انتخاب می‌کنید، اپلیکیشن تماس گوگل انیمیشن کوتاهی را همراه با افکت صوتی به مدت چند ثانیه پخش می‌کند که در هر دو طرف تماس شنیده می‌شود.

گوگل در توضیح قابلیت جدید اپلیکیشن تماس می‌گوید: «احساسات و حالت‌های مختلف خود را با صدا‌هایی مانند تشویق، خنده، گریه یا تبل از طریق لمس تصویر هریک از ایموجی‌ها به طرف مقابل ابراز کنید.»

برای فعال‌کردن ایموجی صوتی باید وارد بخش عمومی (General) تنظیمات گوشی شوید یا در صفحه‌ی اپلیکیشن تماس، روی بیشتر (More) بزنید تا گزینه‌ی ایموجی صوتی (Audio Emoji) را مشاهده کنید.

پس از فعال‌کردن، دکمه‌ی «ایموجی صوتی» در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن ظاهر می‌شود و به شما اجازه می‌دهد با زدن روی آن، یکی از شکلک‌ها را انتخاب کنید تا صدای مرتبط پخش شود.

به‌نظر می‌رسد که محدودیتی برای استفاده از این ایموجی‌ها وجود دارد، زیرا فاصله‌ی کوچکی بین استفاده‌ی مجدد از آنها لازم است که از پخش پشت سر هم صدا‌ها جلوگیری می‌کند.

ایموجی صوتی درحال‌حاضر از طریق آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن Phone گوگل در کانال بتا (نسخه‌ی ۱۲۸) در دسترس است. این ویژگی احتمالاً در هفته‌های آینده برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE