Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه(ع) مشهد آخرین وضعیت بازسازی این ورزشگاه را تشریح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی سلاطین با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد اظهار داشت: خوشبختانه روند بازسازی شرایط خوبی دارد،  مشکل اسکوربود کاملا برطرف شده و چمن نیز کشت شده و شرایط بسیار خوبی دارد و باید ببینیم چقدر زمان می‌برد تا به شرایط قابل استفاده برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بازسازی اطراف زمین و سکوها نیز از سوی پیمانکار آغاز شده و اگر این روند ادامه یابد قطعا ساختار استادیوم مهیا می‌شود؛ گازکشی استادیوم نیز در حال انجام است و صرفا باید دید شرایط استفاده از چمن از نگاه پیمانکار چه زمانی مهیا می‌شود.

مدیر مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد گفت: چمن دو ماه قبل کشت شده و نخستین اصلاح چمن نیز چند روز پیش صورت گرفت؛ امروز نیز سم‌پاشی و کودپاشی داشتیم و از نظر ظاهر، چمن عالی و آماده است اما اینکه از چه زمانی قابلیت برگزاری بازی دارد نیازمند بررسی شرایط استحکام چمن است.

سلاطین گفت: ضمن اینکه بحث چمن تمرینی استاندارد نیز از سوی باشگاه پدیده در این ورزشگاه دنبال می‌شود و خود دوستان باشگاه پدیده نیز دنبال هستند تا هر چه سریع‌تر وضعیت استادیوم مشخص شود و خوشبختانه شرایط مناسبی داریم اما باید ببینیم پس از آماده شدن ورزشگاه نظر شورای تامین و باشگاه پدیده چیست.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد

پرویز مظلومی سرمربی سابق و عضو پیشین هیات مدیره استقلال به واگذاری باشگاه استقلال به شرکت های پتروشیمی واکنش نشاند داد و در مورد آن صحبت کرد.

دریافت 46 MB

        

دیگر خبرها

  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد