Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعمیرات اساسی واحد دوم نیروگاه برق‌آبی لوارک شامل دمونتاژ واحد، نصب، تنظیمات و راه‌اندازی نهایی، توسط بخش تعمیرات این نیروگاه و بدون حضور سوپروایزر، مشاور و پیمانکاران خارجی انجام شد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، "بهروز مرادی" مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اشاره به سابقه راه‌اندازی نیروگاه لوارک در سال‌های گذشته به همت متخصصان داخلی گفت: ترک کار و خروج سوپروایزرهای خارجی در اواخر دهه 80 باعث شد راه‌اندازی نیروگاه لوارک بیش از یک سال به تعویق بیفتد و نهایتاً با قبول ریسک‌های عملیات توسط شرکت آب و نیرو، فرآیند نصب و راه‌اندازی واحدها توسط پیمانکار و مشاور داخلی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اتفاق در نیروگاه لوارک، نسلی را پرورش داد که امروز بدون حضور سوپروایزرهای خارجی و داخلی و با اتکای بر دانش فنی موجود در مجموعه می‌توانند تمامی مراحل نصب و راه‌اندازی یک نیروگاه برق‌آبی به پیچیدگی نیروگاه لوارک را با دقت بسیار، نتایج کاملاً مناسب و تقریباً با یک‌چهارم هزینه برآوردی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت آب و نیرو ادامه داد: این اقدام می‌تواند پتانسیل جدیدی را در نیروگاه لوارک و سایر نیروگاه‌های در حال بهره‌برداری به‌وجود آورد.

با راه‌اندازی نیروگاه و اندازه‌گیری «پارامترهای سنجش وضعیت» شامل ارتعاشات، دما و ... دامنه نوسان این پارامترها در مقایسه با وضعیت سابق، بسیار بهتر ارزیابی شد که نشان دهنده دقت تنظیم واحد اورهال شده توسط متخصصان داخلی است.

نیروگاه برق آبی "لوارک"  در 40 کیلومتری شمال شرقی تهران در منطقه لواسانات واقع شده و توانایی تولید 47 مگاوات برق را دارد.

نقش نیروگاه‌های برق‌آبی کشور در سیلاب‌های اخیر

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط صنعت برق ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت برق ایران صنعت برق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳