Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رونالدو فصل را با يک قهرماني ديگر به پايان رساند.
به گزارش آريا، کريستيانو رونالدو، کاپيتان پرتغال مي‌گويد هر کاري از دستش برمي‌آمده را براي دريافت توپ طلاي 2019 انجام داده است.
سلسائو شب گذشته موفق شد در اولين دوره ليگ ملت هاي اروپا، جام را در خانه نگه دارد. تيم سانتوس پس از پيروزي مقابل سوئيس در نيمه نهايي، شب گذشته توانست هلند را در فينال با تک گل گوئدس شکست بدهد و قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتغال اکنون رسما بهترين تيم اروپا است چرا که هم فاتح آخرين دوره يورو شده هم فاتح اولين دوره ليگ ملت هاي اروپا.
به گزارش موندو دپورتيوو، رونالدو پس از بازي گفت:
توپ طلا؟ امسال من سه جام برده‌ام. مثل هميشه عملکرد خوبي داشته‌ام. در طول دوران فوتبالم زماني نبوده که بد بازي کرده باشم. امسال هم مثل هميشه خوب بودم. در 16 سالي که فوتبال بازي مي‌کنم، آمار خود گوياي همه چيز است. چه کار ديگري از دستم ساخته است؟ آيا شايسته دريافت توپ طلا هستم؟ نمي‌دانم. اين را به شما واگذار مي‌کنم. شما هستيد که بايد عملکرد مرا ارزيابي کنيد. قرار نيست خودم به عملکردم نمره بدهم.
قهرماني در ليگ ملت ها؟ در فوتبال هميشه چرخه‌هايي وجود دارد. شما هميشه نمي‌توانيد برنده باشيد. با اين حال نمي‌توان انکار کرد که تيم ملي پرتغال از يورو 2016 تاکنون در مسير خوبي حرکت کرده است. ما يورو و ليگ ملت ها را فتح کرده‌ايم. لحظات لذت بخشي را تجربه مي‌کنيم و طبعا من هم از اين بابت خوشحالم چون بازي کردن براي تيم ملي و در کنار آن لذت بردن از قهرماني اتفاق بسيار ويژه و مهمي است. حمايت هواداران باورنکردني بود. نه فقط براي من که براي همه تيم. آنها کمک زيادي در راه قهرماني به تيم کردند. نه براي جاه طلبي من چون احساس خوبي دارم. سعي من کمک کردن به جوان‌ها است و آنها هم براي کمک به من تلاش مي‌کنند. ارتباطي همه جانبه و بي نقص در تيم وجود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونالدو توپ طلا پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، وینگر منچستریونایتد، تایید کرد برای بهبود بازی خود، ویدیوی بازی‌های وینگرهای سابق این باشگاه مانند کریستیانو رونالدو و دیوید بکهام را تماشا می‌کند.

در تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل برنلی، آنتونی تنها گل تیمش را به ثمر رساند و مانع از شکست یونایتد شد. این بازیکن برزیلی که هنوز 24 سال سن دارد، مشتاق است تا عملکردش را بهبود ببخشد و از بازیکنان بزرگی که قبلاً در این باشگاه کار می‌کردند، الهام می‌گیرد.

آنتونی به سایت رسمی یونایتد گفت:"من همیشه کریستیانو رونالدو را دنبال می‌کردم، او در پست وینگر خیلی خوب بازی می‌کرد. من همیشه لیونل مسی و نیمار را خیلی دوست داشتم، آن‌ها سه بازیکنی هستند که همیشه دنبال آن‌ها را دنبال می‌کردم.

در بازی‌های ویدیویی با بکام زیاد بازی کردم، اخیرا مستندش را دیدم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. بکام برای من منبع الهام است. قبلاً برای او احترام قائل بودم، از او تمجید می‌کردم و پس از تماشای مستندش، این تحسین بیشتر شد. او بازیکنی بود که از بچگی دنبالش می‌کردم، همانطور که گفتم اخیراً از تماشای مستند او چیزهای زیادی یاد گرفتم.

فوتبال همیشه در حال تغییر است و امروز با بازی در یک باشگاه بزرگ، مانند بازی در یونایتد، باید این کار را هر روز انجام دهید. اینکه حمله کنم یا در دفاع به تیم کمک کنم برای من سخت نیست، مهم این است که تیم برنده شود. قبلاً بارها گفته‌ام: شما باید خود را فدای تیم و باشگاه کنید و انجام این کار برای من مشکلی ندارد.

این مهم است که نه تنها در جام حذفی خوب بازی کنیم، بلکه باید فصل را در لیگ برتر هم خیلی خوب به پایان برسانیم. این چیزی است که من برای آن کار کرده‌ام، احساس بسیار خوبی دارم و برای هر فرصتی آماده هستم."

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر