Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان با بیان اینکه یک مدیر باید قدرت ارتباط با لایه های جامعه خود را داشته باشد،گفت: ابزاری بهتر از هنر برای ارتباط مدیران با لایه های مختلف اجتماع وجود ندارد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست سومین جشنواره عکس خوشه  و رونمایی از پوستر و فراخوان این رویداد پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۰ خرداد با حضور یزدان سیف، معاون وزیر جهاد کشاورزی ، سعید اوحدی، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران  و افشین شاهرودی، حسن غفاری از  اعضای هیأت داوران مسابقه هیات عکس و جمعی از مدیران این وزارتخانه در سالن توسعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست « علیرضا کریمی » با اشاره به اهمیت پرداختن به کار فرهنگی در سازمان ها گفت: وقتی یک مدیر در مسایل فرهنگ ساز مشارکت می کند یک رویداد جشنواره می شود و وقتی تلاشی ابتر نشود مسابقه می شود.

 

رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم، آرد و نان افزود: یک مدیر باید قدرت ارتباط با لایه های جامعه خود را داشته باشد و  چه ابزاری بهتر از هنر وجود دارد که یک مدیر از آن استفاده کند. امیدوارم این گونه نگاه در میان مدیران ما گسترده تر شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر مجلس عید فطر مسکن عید سعید فطر خبرگزاری شبستان مقاومت بازار مسکن گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی علی رضا کریمی ارتباط مدیران ابزار هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و آموخته‌های علمی و عملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه بهره برداری و بررسی چالش‌های پیش رو جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ ضمن حضور در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان اقدامات شاخص علمی و عملی این شرکت قرار گرفتند.
برگزاری نشست تخصصی با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معرفی ظرفیت‌ها وارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت شبکه برق استان نخستین برنامه این بازدید ۲ روزه بود. 
معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر حوزه‌های مرتبط این شرکت در ادامه؛ از بخش‌های مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و سایر واحد‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!