Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@03:18:45 GMT

مصدومیت یک کارگر بر اثر ریزش آوار

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۰۶۹۷

مصدومیت یک کارگر بر اثر ریزش آوار

ریزش آوار در سایت حفاری در حال کار ،کارگر نیشابوری را راهی بیمارستان کرد.

،مدیرعامل  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اظهارکرد: بلافاصله دو تیم از نجاتگران ایستگاه یک و یک تیم از آتش نشانان ایستگاه 5 به محل اعزام شدند .

سید مهدی حسینی گفت : خوشبختانه آوار بر روی پاها و پایین تنه این فرد ریخته بود و به سرعت توسط همکارانش از زیر آوار خارج شده بود که با رسیدن نجاتگران آتش نشان با استفاده از برانکارد بسکت و جرثقیل خودرو نجات مصدوم به بالا حمل شد و تحویل امداد گران اورژانس گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد : علت حادثه در دست بررسی است و معاون عمران شهرداری نیز جهت بررسی در محل حضور یافت ولی احتمالا رعایت نکردن اصول ایمنی موجب این حادثه شده است .

مدیرعامل  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور تصریح کرد:  با وجود ریزش هایی که در دیواره این گودبرداری انجام شده بود کارگاه تعطیل نشده بود که برخی دستورات ایمنی به کارفرما داده شد./خبرگزاری آریا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس

به مناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر، شهرداری بندرعباس در آیینی از ۲۵۰۰ کارگر این مجموعه تجلیل کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران