Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:51:16 GMT

مدیر دفتر معاونت برون مرزی صداوسیما منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۰۸۷۸

مدیر دفتر معاونت برون مرزی صداوسیما منصوب شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما طی حکمی ناجی چنانی را به سمت مدیر دفتر معاونت برون مرزی رسانه ملی در سوریه منصوب کرد. در این حکم آمده است نظر به مراتب تعهد و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «مدیر دفتر برون مرزی در سوریه» منصوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این حکم آمده است با توجه به اهمیت فراوان حضور فعال شبکه های برون مرزی در سوریه و به منظور تبیین نقش جبهه مقاومت در مرحله گذار از دوران حضور تکفیری ها و حامیان آن ها، مقتضی است با هماهنگی کامل با واحدهای ستادی معاونت و با استفاده از ظرفیت های دفتر، خدمات مورد نیاز شبکه های برون مرزی را به نحو احسن تامین کنید.

در این حکم از زحمات حسین مرتضی در دوران تصدی این مدیریت تشکر شده است.

چنانی دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل و دیپلماتیک دانشگاه اسلامی لبنان است وی دارای کارشناسی ارشد معارف اسلامی و حقوق از دانشگاه امام صادق(ع) است. چنانی از سال 81 تا 90 گوینده خبر و مجری برنامه‌های گفت و گوی سیاسی شبکه العالم بود و پیش از این سردبیر ارشد نیوزروم شبکه العالم (از سال 81 تا سال 87)، مدیر اتاق خبر شبکه العالم (از سال 87 تا سال 90)، مدیر کل اخبار شبکه العالم (از سال 88 تا سال 90) و مدیر دفتر شبکه پرس تی وی، آی فیلم و هیسپان تی وی در لبنان (١٣٩٢ الی ١٣٩٤) بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیمان جبلی حسین مرتضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری