Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@04:05:33 GMT

مردم روحانیت را مثل جان در آغوش می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۱۱۶۴

امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت امام جمعه کازرون و طلبه همدانی افتخاری برای جامعه روحانیت بود و ما را سربلند و سرفراز کردند.مردم روحانیت را مثل جان در آغوش می‌گیرند و مثل نگین دُورشان را دارند. ناطقان: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: مردم روحانیت را مثل جان در آغوش می‌گیرند و مثل نگین دُورشان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام کاظم صدیقی گفت: شهدای طلبه در این شرایط جامعه، زمانی که توسط افرادی به شهادت می‌رسند، در حقیقت مظلومیت آنان افشا می‌شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت امام جمعه کازرون و طلبه همدانی افتخاری برای جامعه روحانیت بود و ما را سربلند و سرفراز کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با این کار خود یأس و ناامیدی خودشان را نشان دادند، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌دانند که روحانیت در ابتدای انقلاب و در حال کنونی انقلاب، در کنار مردم در صحنه‌های مختلف نظام حاضر شدند.

حجت الاسلام صدیقی گفت: شهادت حیات طیبه است. شهید تابلوی افتخار و الگو برای تمام جامعه است، شهدای جمهوری اسلامی حافظان انقلاب بوده و هستند.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر تصریح کرد: مردم روحانیت را مثل جان در آغوش می‌گیرند و مثل نگین دُورشان را دارند، شهدا زنده هستند و نزد پرودگار خود روزی می‌خورند، دشمنان اسلام با هدف اینکه اگر روحانیت نباشند به اهداف خود می‌رسدند این کارها را انجام می‌دهند، اما نمی‌دانند که روحانیت عمامه را کفن خود می‌کند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خاطرنشان کرد: ملت ما را مقاومت و جنگ به قدرت رساند، فرمایشات مقام معظم رهبری یک بلندگوی الهی است و باید به آن توجه کرد، مقاومت خط پیروزی ملت ایران است. منبع: ایسنا برچسب ها: صدیقی ، روحانیت ، مردم ، امام جمعه موقت تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: صدیقی روحانیت مردم امام جمعه موقت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری استاندار مازندران در جلسه شورای ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت مازندران که با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد گفت: مشکلات جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا در تامین مسکن و دیگر مجوز‌های خدماتی باید مورد اهتمام قرار بگیرد و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های مازندران باید همه نظام مسایل و مطالبات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را حل و فصل و عملیاتی کنند و ارجاع آن به مرکز استان پذیرفتنی نیست.

استاندار مازندران ارادت مردم دیار علویان به ائمه اطهار علیهم السلام، آموزش‌های قرآنی و ترویج ارزش‌های اسلامی و دفاع از مرز‌های کشور و حرمین شریفین و جانفشانی‌های رزمندگان ۲۵ کربلا را زبانزد کشور دانست و افزود: نامگذاری مناطق شهری و روستایی مازندران با ارزش‌های شهدایی انجام شود.

نوری با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدای استان که مقرر است در مهر ماه امسال برگزار شود، بیان کرد: در این بخش نیز باید از ظرفیت همه مردم و دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

او با تاکید بر این که روش‌های نوین برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مازندران از طریق دانشگاه و دستگاه‌های فرهنگی استان باید بیش از پیش تقویت شود، تصریح کرد: باید همه مردم را در بخش‌های فرهنگی مشارکت بدهیم.

همچنین در پایان این جلسه از پنج دستگاه صدا و سیمای مازندران، شرکت گاز، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره کل دامپزشکی استان به عنوان دستگاه‌های برتر در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان