Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ایرج عرب در گفت‌وگو با  رادیو جوان  با تاکید بر اینکه نظر باشگاه پرسپولیس بر حفظ برانکو ایوانکوویچ است،‌گفت:‌ دیروز جلسه خوبی با اسپانسر اصلی داشتیم که نتایج خوبی داشت و مشغول نهایی کردن آن هستیم. برانکو گزینه اصلی ماست و نظرمان روی ایشان است.او یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد اما نکته اصلی پرداخت مطالباتش است که بخشی از آن را داده‌ایم و مابقی آن را می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عرب در پاسخ به این سؤال که چه زمانی انتخاب سرمربی پرسپولیس مشخص می شود، گفت:‌ ان‌شالله اوایل هفته آینده این کار صورت می‌گیرد.

وی در مورد اینکه آیا به این ترتیب زمان از دست نمی‌رود،گفت: برانکو یک لیست کتبی به ما داده که روی آن کار می‌کنیم که البته نقل و انتقالات بازیکنان جدای از آن است که این دو موضوع همزمان با هم پیگیری می‌شود و هیچ کدام از آنها وقفه ندارد.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با لیست ورودی و خروجی این تیم گفت:‌ تیم ما خروجی ندارد و بر اساس لیست برانکو همه را نگه می‌داریم مگر اینکه کسی پیشنهادی داشته باشد که تنها علی علیپور بود که پیشنهادش را به ما ارائه کرد.


عرب در مورد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس گفت:‌ در این مورد ما چیزی نشنیده‌ایم و در باشگاه چیزی مطرح نیست.


وی در خصوص بازگشت طارمی به پرسپولیس اظهار داشت: اجازه دهید این موضوعات در جای خودش بررسی شود اگر چیزی نهایی شود حتما آن را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.


عرب در پایان با تاکید بر اینکه تکلیف سرمربی پرسپولیس تا اوایل هفته آینده مشخص می‌شود، اضافه کرد: قطعا بدهی برانکو تا اوایل هفته آینده پرداخت می‌شود و به امید خدا او را حفظ می‌کنیم.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ایرج عرب فرشاد احمد زاده مهدی طارمی برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول فردا در دیداری از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان وستهم است. قرمزها در دیدار گذشته‌شان مقابل اورتون شکست غیرمنتظره و بدی را متحمل شدند و اکنون در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط تیمش و شایعات انتخاب جانشین او در فصل آینده پاسخ داد.

وضعیت خاکپو؟
او حالش خوب بود و الان هم نوزاد به دنیا آمده و او هم حالش خوب است. به تمرینات برگشته و مشکلی نیست.

شرایط تیم در ادامه فصل؟
قطعا کار دشواری در پیش داریم و فقط مربوط به ما نیست. اگر می‌خواهیم به چیزی برسیم باید امیدوار باشیم حریفان هم امتیاز از دست دهند. این وضعیت را دوست ندارم. نمی‌توانم به یاد بیاورم که بعد از یک بازی به اندازه روز چهارشنبه ناامید شده باشم. در زندگی‌ام زیاد ناامید شده‌ام اما این از بقیه خاص‌تر بود. چند هفته است که فوتبال خوبی بازی نمی‌کنیم و از کورس عقب مانده‌ایم. من مطمئنم هواداران و رسانه‌ها حالا دیگر سیتی و آرسنال را در کورس قهرمانی می‌بینند.

دلیل‌تان برای باخت در دربی؟
من مسئولیت دربی را بر عهده می‌گیرم. می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. آیا ممکن است خسته باشیم؟ بله. یک فصل طولانی، بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند، مثلاً ترنت، اما ما به او نیاز داریم. آیا او می‌تواند در اوج بازی خود باشد؟ احتمالا نه. آلیسون برای مدت طولانی بیرون بوده است. هیچکس در اینجا اصلا خوشحال نیست. ما بسیار ناامید هستیم و نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. این بازیکنان باید سال آینده از آن درس بگیرند. با یک سرمربی جدید در فصل آینده، آنها می‌توانند از این تجربیات استفاده کنند.

در مورد شایعات اسلوت؟
من چیزی نخوانده‌ام اما خود آرنه حرف‌هایی زده است. من درگیر این مسائل نیستم. خیلی دوست دارم اگر او به این شغل علاقه داشته باشد و برای آن هیجان‌زده باشد. من سبک تیمش و چیزهایی که در مورد او شنیده‌ام را دوست دارم. برخی افراد که می‌شناسم به من گفته‌اند، او مربی خوبی است. فکر می‌کنم خوب به‌نظر می‌رسد. برای او شغل مناسبی است، بهترین شغل و باشگاه در جهان.

ارزیابی‌تان از لیورپول در این فصل؟
من الان فصل را ارزیابی نمی‌کنم. هنوز چند بازی باقی مانده که ممکن است اتفاقات متفاوتی رخ دهد. بازی با اورتون یک سقوط بزرگ بود اما پیش از آن ما واقعاً خوب بازی می‌کردیم، برای جام تلاش می‌کردیم، برای همه دردسر بودیم. ما شایسته این هستیم که در جایی که هستیم باشیم و می‌خواهیم به عنوانی بالاتر هم دست پیدا کنیم. این پسرها بازیکنان باورنکردنی‌ای هستند و وظیفه من ایجاد فضایی است که بتوانند بهترین باشند. و اینجاست که من شکست خورده‌ام. مطمئن نیستم چرا و کجا این اتفاق افتاد اما چیزی را که می‌خواستم در بازی با اورتون ندیدم. حالا فقط می‌خواهیم در بازی‌های آینده بیشتر شبیه خودمان بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده