Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تربیت بدنی وزات علوم ضمن تاکید بر توجه ویژه به توسعه ورزش در دانشگاه‌ها، گفت: احداث چمن مصنوعی و استخر در دانشگاه‌های سراسر کشور از اهداف ماست.

به گزارش ایسنا و به نقل از تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری، محمدحسین علیزاده در جلسه شورای ورزش دانشگاه محقق اردبیلی، المپیاد قهرمانی را بزرگ‌ترین رویداد ورزش دانشگاهی دانست و گفت: در برگزاری المپیادهای ورزشی تلاش ما بر این است تا نهضت داوطلبی را در میان دانشجویان رواج دهیم و دانشجویان را در برگزاری این رویدادها به عنوان عوامل اجرایی دخیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه احداث چمن مصنوعی در دانشگاه‌های سراسر کشور از سال گذشته به صورت مشارکتی با صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه‌ها آغاز شده است، تصریح کرد: با احداث زمین چمن مصنوعی دانشگاه محقق اردبیلی، تعداد چمن مصنوعی دانشگاه‌های کشور تا مردادماه سال جاری به ۲۰ مورد خواهد رسید.

دکتر علیزاده با بیان اینکه وجود فضای باز ورزشی در محوطه خوابگاه‌ها برای فعالیت‌های دانشجویان و به ویژه دانشجویان دختر ضروری است، افزود: تعویض کف پوش زمین‌های روباز ورزشی نیز در دستور کار قرار دارد که دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این لیست قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۱ استخر در سطح دانشگاه‌های کشور وجود دارد و تلاش ما وجود حداقل یک استخر برای هر دانشگاه است، ابراز امیدواری کرد: با تکمیل فضاهای ورزشی و استخر دانشگاه محقق اردبیلی، دانشجویان این دانشگاه برای دسترسی به فضای ورزشی مشکلی نداشته باشند.

علیزاده با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های ما تقویت جشنواره‌های مرزی است، افزود: دانشگاه محقق اردبیلی نیز می‌تواند در این جشنواره‌ها حضور داشته باشد. امیدواریم با فعالیت‌هایی که در حوزه تربیت بدنی و ورزش در این دانشگاه شاهد هستیم، این دانشگاه جزو ۱۰ دانشگاه اول کشور در این حوزه باشد.

وی همچنین از حمایت و مساعدت وزارت علوم، درباره احداث پیست دوچرخه سواری در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه در حوزه تربیت بدنی در این دانشگاه فعالیت‌های خوبی شروع شده است، گفت: هم اکنون علی رغم وجود فشارهای اقتصادی، پروژه استخر سرپوشیده دانشگاه محقق اردبیلی با کمک‌های وزارت علوم و استاندار اردبیل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه احداث چمن مصنوعی در محوطه خوابگاه دختران نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: گروه تربیت بدنی دانشگاه نیز جزو گروه‌های علمی برتر با توان علمی بالا در منطقه بوده و تعدادی از اعضای هیئت علمی این گروه جزو قهرمانان المپیک و مسابقات ملی و بین المللی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد حسین علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب ۳ بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحد‌ها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب ۳ بلوک در حال احداث است، گفت: این واحد‌ها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحد‌ها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحد‌ها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد