Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:51:51 GMT

یادواره شهدای تنگستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۱۳۵۸

یادواره شهدای تنگستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور ظهر دوشنبه در نشست برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر ازشهادت نیست، لذا شایسته است این امر از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود.

وی بیان کرد: با توجه به برگزاری یادواره شهدای شهرستان که در آذرماه سال جاری انجام خواهد شد همه مسئولان در راستای انجام این کارشایسته فرهنگی همکاری و تلاش لازم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار و رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدای تنگستان یاد آور شد: آسایش، امنیت، آرامش و این پیت و مقامی که به عنوان خدمتگزار مردم داریم به واسطه خون پاک ومطهر شهدا است؛ شهدایی که در راستای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم و حرم و برقراری نظم وامنیت خون خود را در راه حفظ وحراست از نظام و اسلامی تقدیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه ما را سنگین تر می کند که تلاش کنیم برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و پاس بداریم یاد و خاطره شهدایی که تلاش کردند در راستای استقرار و تثیبت نظام، امنیت و آسایشی که همه مدیون خون شهداء است و باید تلاش کنیم یادواره ای درشان و منزلت شهداء برگزار کنیم.

رفیعی پور ادامه داد: باید سعی شود با همکاری مردم و مسئولین نمایشگاهی درسطح استانی در شهرستان به مدت یک هفته برگزار کنیم که هر قسمت به یک اداره تعلق داشته باشد.

در پایان روسا و دبیران کمیته های ستاد برگزاری یادواره شهدای تنگستان مشخص و احکام آنها تقدیم آنها شد.

کد خبر 4637228

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر

سی‌و‌یکمین یادواره‌ی ۲۱ شهید سرافراز روستای کندر از توابع شهرستان کرج، بخش آسارا با حضور مردم شهیدپرور، سردار رفیعی فرمانده سپاه صاحب‌الامر قزوین و دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس و سیف‌الله اسداللهی رئیس انرژی اتمی منطقه البرز  برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080242 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان