Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:06:18 GMT

۱۲ فرمانده شبکه حقانی در افغانستان کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۱۵۸۲

۱۲ فرمانده شبکه حقانی در افغانستان کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، در تازه ترین درگیری ها میان نظامیان افغان و مخالفان مسلح دولت افغانستان ۴۳ نفر از جمله ۱۲ فرمانده شبکه حقانی کشته شدند.

بر اساس این رسانه، درگیری های مذکور در ولایت خوست افغانستان به وقوع پیوسته است.

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای از این رویداد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه مذکور، در این درگیری ها همچنین مقادیر زیادی تسلیحات نیز توسط نظامیان افغانستان کشف و ضبط گردید.

کد خبر 4637240

منبع: مهر

کلیدواژه: ولایت خوست افغانستان شبکه حقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری زن جوانی که به علت اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه