Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر دوشنبه در نشست مشترک هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه کرامت که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار کرد: باید تمام مبانی فکری خود و اصول فرهنگی در زندگی اجتماعی با منویات و جریان ولایت اهل‌بیت در سایه ولایت امام هشتم تنظیم کنیم.

وی افزود: خوشبختانه همکاری خوبی بین بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، شورای هماهنگی دهه کرامت و آستان قدس رضوی برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: وضعیت اقتصادی کشور در شرایط خاصی قرار دارد و امکانات دولت نیز محدود است به همین دلیل باید در برنامه‌ریزی‌ها قناعت شود.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: نباید در مسائل معنوی و شعائر دینی، دولت را مستقل از مبانی دینی و معنوی بدانیم و با توجه به مشکلاتی که دولت دارد باید برنامه‌ها با اولویت بندی اجرا شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امسال باید در بنیاد ملی امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی، کمیسیونی تشکیل شود و فرازهای بیانیه گام دوم و ارتباطش با سیره امام رضا (ع) مورد بررسی قرار گیرد. جنبه علمی امام رضا (ع) و ارتباطش با بیانه گام دوم انقلاب می‌تواند موردتوجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: گام دوم انقلاب عمل می‌خواهد و نیاز به تفسیر ندارد و باید از هر فرصتی برای اقدام عملی در تحقق بیانه گام دوم استفاده کرده و مراکز اجرایی باید در حوزه علم و دانش مرجع پاسخگویی نسبت به اقداماتشان در چارچوب بیانیه گام دوم باشند.

اخبار داغ همتی: منتظر اتفاقات مهم در حوزه مسکن باشید پنهان‌کاری درباره یک اتفاق تلخ در استقلال؟ آیا مغز هسته زردآلو به درمان سرطان کمک می‌کند؟ شاکی جدید پرسپولیس از راه رسید آمار ناامیدکننده بازیکنی که قرار است جانشین مسی و رونالدو باشد

منبع: فردا

کلیدواژه: علم الهدی امام جمعه مشهد بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی