Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان بر روی صنایع دستی تاکید ویژه‌ای دارد، گفت : سه راهکار عملیاتی در قالب طرح‌های حمایتی برای رونق صنایع دستی استان را در دستور کار اجرا داریم که شامل ایجاد کمیته اقتصاد فرهنگ و هنر، ارائه برنامه‌های رونق بخشی صنایع دستی توسط فعالان این عرصه به مدیریت استان و ایجاد تشکل‌های خصوصی صنایع دستی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : امروز کشور‌های توسعه یافته به تدریج وظایف و مسئولیت‌های خود را به تشکل‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی در بخش‌های تخصصی واگذار می‌کنند و ما هم باید به این سمت برویم، زیرا با شکل گیری تشکل‌های بخش خصوصی صنایع دستی می‌توان عمده فعالیت‌هایی که اکنون توسط دولت در این بخش انجام می‌شود را به تشکل‌ها واگذار کرد.

وی همچنین بر داشتن نگاه زنجیره‌ای در اقتصاد به خصوص در بخش صنایع دستی تاکید کرد و گفت: باید امروز زنجیره تولید، بازاریابی و تبلیغات، فروش و صادرات صنایع دستی در قالب یک زنجیره واحد دیده شود تا صنایع دستی رونق بگیرد.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود از همه صاحب نظران و پیشکسوتان صنایع دستی در استان خواست بر روی هویت شهر‌ها و روستا‌های استان در زمینه صنایع دستی فکر کنند و هر شهر و روستا را با برندی از صنایع دستی و سنتی معرفی کنند.

حاتمی صنایع دستی را ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی دانست و گفت: مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه بصورت همه جانبه از این بخش حمایت می‌کند و در گام اول، عملیات ساخت سه بازارچه صنایع دستی را در سه شهرستان اسلام‌آبادغرب، صحنه و روانسر را با مشارکت اداره کل گردشگری و صنایع دستی استان و شهرداری‌ها اجرایی کرده است .

 

 

انتهای پیام/د

سه راهکار عملیاتی در قالب طرح‌های حمایتی برای رونق صنایع دستی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور