Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: تکليف سرمربي پرسپوليس تا اوايل هفته آينده مشخص مي‌شود.
به گزارش آريا، ايرج عرب در گفت‌وگو با راديو جوان با تاکيد بر اينکه نظر باشگاه پرسپوليس بر حفظ برانکو ايوانکوويچ است،‌گفت:‌ديروز جلسه خوبي با اسپانسر اصلي داشتيم که نتايج خوبي داشت و مشغول نهايي کردن آن هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو گزينه اصلي ماست و نظرمان روي ايشان است.او يک فصل ديگر با ما قرارداد دارد اما نکته اصلي پرداخت مطالباتش است که بخشي از آن را داده‌ايم و مابقي آن را مي‌پردازيم.
عرب در پاسخ به اين سؤال که چه زماني انتخاب سرمربي پرسپوليس مشخص مي شود، گفت:‌ان‌شالله اوايل هفته آينده اين کار صورت مي‌گيرد.
وي در مورد اينکه آيا به اين ترتيب زمان از دست نمي‌رود،گفت: برانکو يک ليست کتبي به ما داده که روي آن کار مي‌کنيم که البته نقل و انتقالات بازيکنان جداي از آن است که اين دو موضوع همزمان با هم پيگيري مي‌شود و هيچ کدام از آنها وقفه ندارد.
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در رابطه با ليست ورودي و خروجي اين تيم گفت:‌تيم ما خروجي ندارد و بر اساس ليست برانکو همه را نگه مي‌داريم مگر اينکه کسي پيشنهادي داشته باشد که تنها علي عليپور بود که پيشنهادش را به ما ارائه کرد.
عرب در مورد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپوليس گفت:‌در اين مورد ما چيزي نشنيده‌ايم و در باشگاه چيزي مطرح نيست.
وي در خصوص بازگشت طارمي به پرسپوليس اظهار داشت: اجازه دهيد اين موضوعات در جاي خودش بررسي شود اگر چيزي نهايي شود حتما آن را به صورت رسمي اعلام مي‌کنيم.
عرب در پايان با تاکيد بر اينکه تکليف سرمربي پرسپوليس تا اوايل هفته آينده مشخص مي‌شود، اضافه کرد: قطعا بدهي برانکو تا اوايل هفته آينده پرداخت مي‌شود و به اميد خدا او را حفظ مي‌کنيم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عرب احمدزاده برانکو پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”،  دانیال اسماعیلی‌فر که بعد از اتفاقاتی که در جدال با نفت آبادان، با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته اخلاق مواجه شد.

مدافع راست پرسپوليس که در این دیدار گل زده بود، در ادامه شادی گلش در واکنش به فحاشی‌ها حرکتی صورت داد که باعث شد جدال با سپاهان را محروم شود.

اسماعیلی‌فر که در بهترین فرم خود در این فصل قرار دارد و توانسته ۷ پاس گل و یک گل برای سرخ‌ها به نام خود ثبت کند، اکنون در قائمشهر بار دیگر به ترکیب تیمش اضافه خواهد شد.

اسماعیلی‌فر که تجربه دستیابی به سه‌گانه با پرسپوليس را در کارنامه دارد، به دنبال دو رقمی شدن در آمار فردی خود است و باید دید طی دیدارهای باقیمانده خواهد توانست به هدف خود دست یابد یا خیر.

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس