Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این خبری بود که امروز به عنوان خبر یک رسانه های استان بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفت .

سیدعلی کریمی معاون ورزشی اداره کل ،رئیس اسبق هیات دومیدانی استان و از ورزشکاران به نام رشته دومیدانی که با متانت و مدیریت بسیار خوب در بین اهالی ورزش و جوانان لرستان از مقبولیت ویژه ای برخوردار است به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان جایگزین علی یاور عزیز پور مدیر کل اخلاق مدار ورزش لرستان شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریمی با پتانسیل جوانی و انرژی فراوان می تواند کشتی طوفان زده ورزش لرستان را به ساحل نجات برساند و با توجه به تمام خصایص بیشمار گزینه اصلح و مناسب برای مدیر کلی ورزش لرستان باشد .

وی  علیرغم جوانی دارای تجارب خوبی در رده های مختلف مدیریتی می باشد و در سال های نه چندان دور تجربه رئیس هیاتی ، معاونت و … را در کارنامه اش دارد و اکنون برای مدیرکلی ورزش و جوانان استان می تواند گزینه مناسب و قابل قبولی باشد.
ورزش لرستان پس از عبور از چند سال مدیریت آزمون و خطا نیاز به مدیری با تجربه دارد تا از وضعیت نابسامان فعلی خارج شود.
علی کریمی که سابقه خوبی در مدیریت استان داشته با تکیه بر اخلاق مداری و درایت و استفاده از نیروهای کارآمد توانسته است از کمترین امکانات ، بیشترین بهره وری را داشته باشد.
ورزش  لرستان دیگر کشش آزمودن مدیران کم تجربه  را ندارد و مجالی برای سعی و خطا نیست .
علی کریمی با اندوخته ای پرو پیمان می تواند بار دیگر آرامش را به ورزش استان برگرداند.
پرهیز از شعارگرایی و عملگرا بودن ، تکریم کارکنان و جامعه ورزش ، دانش مدیریتی کافی و… از جمله خصایص سید علی کریمی است و قطعاً در این راستا گزینه مناسب و توانمندی برای مدیریت ورزش استان می باشد.

یاداشت :محمود داودی نژاد

نویسنده: محمود داودی نژاد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان جامعه علی کریمی کشتی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به  باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد