Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، فاضل عبیات در حاشیه جلسه ستاد اربعین با اشاره به بازگشت سیل زدگان به روستاهای خود، اظهار کرد: در روستای مگران سه، یک اردوگاه اسکان موقت مجهز به کانکس های کولردار برای خانوارهای سیل زده ایجاد شده و این کانکس‌ها تا پایان بازسازی در اختیار اهالی روستا قرار دارد.

او با بیان اینکه برق رسانی به اردوگاه از طریق خطوط برق فشار قوی و فشار ضعیف انجام شده و آب آشامیدنی سالم، سرویس بهداشتی و حمام به تعداد لازم تامین شده است، گفت: در روستای"حمدان سلجه" واحدهای تخریبی در حال ساخت هستند و در جوار منازل مسکونی کانکس و سیستم سرمایشی به تعداد لازم تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری خوزستان افزود: تعدادی از واحدهای مسکونی روستای"بیت شوکایه" هم در حال بازسازی است که برای آنها نیز کانکس و سیستم سرمایشی تامین شده است.

عبیات با اشاره به شرایط اقلیمی و گرمای خوزستان بیان کرد: هر ساله از خرداد ماه شاهد افزایش دما هستیم و این موضوع به یقین زندگی سیل زدگان را تحت تاثیر قرار خواهد داد اما تمام تلاش ها در راستای گذر از این وضعیت و حرکت به سوی بهبودی بیشتر اوضاع است.

لازم به ذکر است که عملیات بازسازی اماکن مسکونی به صورت نمادین ۲۵ اردیبهشت ۹۸ در"شعیبیه" شوشتر آغاز شد.

به گفته مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان تا کنون بیش از ۹۰ میلیارد ریال از سوی بنیاد مسکن در قالب کمک‌های بلاعوض و معیشتی به حساب ساکنان مناطق سیل زده واریز شده است.

جمعه گذشته نیز استاندار خوزستان در بازدید از مناطق سیل زده دشت آزادگان، هویزه و حمیدیه مشکلات مردم ساکن در این مناطق را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

همچنین در جریان سیلاب مهیب فروردین ماه امسال بیش از ۱۲۵ هزار میلیارد ریال به زیرساخت‌ها، تاسیسات عمومی، منازل و اراضی کشاورزی خوزستان وارد شد.

بیشترین حجم خسارت این سیلاب بی سابقه در شهرستان‌های شوش، شوشتر، دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه و اهواز گزارش شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوزستان سیل زدگان کانکس برنا خوزستان کولر دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در چهارمین همایش معلمان مدارس موسسه راه ایمان که امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد با اشاره به شرایط ایجاد شده در غزه و کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: وقتی دست انسان از دین کوتاه می‌شود می‌بینیم که به کجا می‌رسد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص نقش معلم در زندگی انسان گفت: به تعبیر حضرت آقا، معلم تنها علم منتقل نمی‌کند بلکه هویت‌ساز است. ایشان فرمود معلمان باید تلاش کنند هویت دانش‌آموزان را به مرحله خوبی برسانند.

وی بیان کرد: شاید در خانواده‌ای دین و حجاب ضعیف باشد اما وقتی دانش‌آموز در اختیار یک معلم قرار می‌گیرد معلم می‌تواند تحول بنیادین ایجاد و هویت یک نسل را متحول کند.

موسوی‌ عنوان کرد: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

وی افزود: به سهم خود تلاش می‌کنم از طریق رایزنی با وزیر آموزش و پرورش، توجه ویژه‌ای به معلمان شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به حرکت جنجالی هوادار سپاهان
  • تلاش برای رفع آبگرفتگی ها در خوزستان / سامانه بارشی دیگر در راه است
  • (عکس) ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • پاشنه و یک تمرین ساده برای داشتن پاهایی قوی و سالم/ روش انجام حرکت، فواید و تغییرات مورد انتظار (+فیلم)