Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدان پناه با اشاره به اینکه ۶۳ پروژه وجود دارد که تلاش می کنیم به بهره برداری برساند، ادامه داد: با تغییر مدیریت وزارت بهداشت، مشکلاتی که در طرح تحول بود شناسایی شده و امیدواریم بر طرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عصر امروز (۲۰ خرداد) با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«پرویز یزدان پناه» در این آئین، گفت: ماموریت های دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی، درمانی، بهداشتی و فرهنگی و ... است که باید به آنها توجه شود.

 

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: دولت در این چند سال در حوزه سلامت در کشور خدماتی انجام داده که در 40 سال گذشته و قبل از انقلاب چنین کارهایی انجام نشده است.

 

وی با بیان اینکه طرح تحول پیامدهای مختلفی برای کشور و استان داشت، اضافه کرد: در این طرح هزینه های مردم کم شد، ماندگاری پزشکان در مناطق محروم افزایش یافت و زایمان رایگان شد.

 

یزدان پناه با اشاره به اینکه ۶۳ پروژه وجود دارد که تلاش می کنیم به بهره برداری برساند، ادامه داد: با تغییر مدیریت وزارت بهداشت، مشکلاتی که در طرح تحول بود شناسایی شده و امیدواریم بر طرف شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بدهکاری بیمارستان ها تا پایان سال گذشته را ۴۲ میلیارد دانست و یادآور شد: بدهی پرسنل ستادی ۲۰ میلیارد تومان است، ضمن اینکه  ۱۷۴ میلیارد کسری تراز در پایان سال ۹۷ داشتیم.

 

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه دارای مشکلات جدی است و باید از طرف وزارتخانه و استان حمایت شود که بتوانند جلوی ریخت و پاش ها را بگیریم و کنترل منابع داشته باشیم.

 

یزدان پناه گفت: یکی دیگر از مشکلات اساسی این است که بسیاری از پروژه ها راه اندازی شده و به بهره برداری رسیده، اما خدماتی به مردم نمی دهد که قابل قبول نیست.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه بیمارستان شهید جلیل 21 میلیارد تومان بدهی تجهیزات دارد که برای راه اندازی آن ۳۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است، گفت: مرکز غربالگری سرطان بیمارستان باشت افتتاح شده، اما بهره برداری نرسیده است.

 

وی گفت: نیروهای مازاد مشکل دیگر دانشگاه است که تا ۶ ماه دیگر جذب نیرو نخواهیم داشت و اگر باشد، باید بر اساس آگهی و قانونی انجام شود.

 

یزدان پناه با بیان اینکه مطالبات معوق پزشکان نزدیک به ۲۲ ماه است که پرداخت نشده، گفت: اولویت های ما قانون مندی و پاینبدی به قانون در همه حوزه هاست، ضمن اینکه حوزه های سیاسی در کار دانشکاه دخالت نکنند و  اجازه دهند دانشگاه ها خودشان مشکلات را حل کنند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز عید فطر دهه کرامت مسکن روزنامه مقاومت عید فطر امام جمعه کازرون بازار مسکن گام دوم انقلاب بیمارستان شهید جلیل تجهیزات سرطان تکریم و معارفه بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج