Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@06:36:57 GMT

چشمک ستاره اسپانیایی برای پیوستن به استقلال+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۲۵۵۴

چشمک ستاره اسپانیایی برای پیوستن به استقلال+ عکس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پل لوزانو پدیدۀ فوتبال اسپانیا با انتشار استوری در صفحۀ شخصی‌اش در اینستاگرام به شایعات پیوستنش به استقلال قوت بخشید.

 

لوزانو که در تیم جوانان اسپانیا و اسپانیول بازی می‌کند صفحۀ استقلال را در اینستاگرام فالو کرده و در تصویر منتشر شده یک قلب آبی و علامت سفر قرار داد ه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به گفتۀ مسئولان استقلال  آندره آ استراماچونی سرمربی جدید استقلال که قرار است فردا به ایران سفر کند دو بازیکن خارجی جذب خواهد کرد. سرمربی ایتالیایی با توجه به کارنامه‌اش علاقۀ زیادی برای کار کردن با جوانان دارد و این احتمال می‌رود نخستین خرید خارجی آبی‌پوشان پل لوزانو باشد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام اینستاگرام استراماچونی لوزانو بازیکن فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور

به گزارش "ورزش سه"، در سومین مسابقه از سری دیدارهای رده بندی لیگ برتر والیبال رومانی در دربی شهر بخارست تیم راپید توانست با نتیجه سه برصفر از سد دینامو بخارست بگذرد و سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

در این دیدار راپید بخارست ست های بازی را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 22 به سود خود به اتمام رساند تا حالا فقط یک برد دیگر تا رتبه سوم لیگ رومانی فاصله داشته باشد.

امیر غفور پشت خط زن تیم راپید بخارست در این بازی پانزده امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی اصغر مجرد سرعتی زن این تیم برای تیمش بازی نکرد تا شایعه مصدومیت او قوت بگیرد. محمد بربست قطر پاسور تیم دینامو بخارست نیز سیزده امتیاز به دست آورد. فردا شب دیدار چهارم این دو تیم برگزار خواهد شد و راپید در صورت برد رتبه سوم را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟