Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نیروهای ارتش سوریه به عملیات در محور شهرک های الجبین و تل الملح در حومه شمالی حماه ادامه دادند.

بر اساس این گزارش؛ توپخانه و موشک اندازهای ارتش سوریه مواضع تروریستها را در این محورها در هم کوبیدند. همچنین مواضع تروریستها در اللطامنه، کفرزیتا، الزکاه و الاربعین هدف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده های سوری و روسی مواضع تروریستها را در الجبین و تل الملح در شمال غرب حماه بمباران کردند.

یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: آتش سنگین از سوی نیروهای ارتش سوریه با هدف مسلط شدن بر این دو شهرک و گشودن راهی میان محرده و السقیلبیه در حومه غربی حماه و بازگردانیدن جبهه های جنگ به شرایط قبل از یورش چند روز قبل تروریستهاست.

کد خبر 4637378

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه گروه های تروریستی حماه جنگنده روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد