Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:34:11 GMT

حضور استارتاپ گوشیلو در اینوتکس 2019

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۲۹۹۵

حضور استارتاپ گوشیلو در اینوتکس 2019

استارتاپ گوشیلو با اهدافی بزرگ و بلند، در سال 1397 فعالیت خود را در جهتی نو و با رویکردی متفاوت آغاز کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از گوشیلو، این استارتاپ قصد آن دارد تا با ریشه دوانیدن‌های گسترده، در جوانب متعددی در حوزه فروش اینترنتی، فعالیتی مفید داشته باشد. در ابتدا ما رسالت خود را با فروش موبایل و تجهیزات جانبی شروع کرده و در ادامه با برنامه ریزی های دقیق و دیدی مناسب، بستر و زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرده و در آن راستا، اقامه فعالیتی مفید و سازنده خواهیم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه‌ی معرفی خدمات و اهداف فروشگاه به توضیح و بسط این مورد خواهیم پرداخت که؛

چرا باید گوشیلو را انتخاب کنیم؟؟

پایین‌ترین قیمت بازار: در این ایام، یکی از عوامل مهم خرید اینترنتی و به ویژه خرید گوشی، قیمت آن است. و بالطبع فروشگاهی که بتواند پایین‌ترین قیمت بازار را در عین داشتن اصالت کالا ارائه دهد؛ مورد توجه قرار می‌گیرد.

مشاوره تخصصی و رایگان خرید موبایل: در فروشگاه گوشیلو شما با بهره‌گیری از تخصص و تجربه مشاوران مجرب گوشیلو قادر خواهید بود یک انتخاب خوب با توجه به معیارهای مدنظر خود داشته باشید. ملاک‌ها و معیارهای شما با انتخابی مناسب و متأثر از تجربه و تخصص مشاوران گوشیلو محقق خواهند شد و شما یک انتخاب مفید خواهید داشت.

تحویل در اسرع وقت و حتی در کمتر از ۲۴ ساعت: گوشیلو با نوآوری و تدابیر خاصی که لحاظ کرده، قادر است سفارشات مشتریان را در کم‌ترین زمان ممکن به دست آنها برساند تا جایی که این زمان در استان تهران به کمتر از ۲۴ ساعت رسیده است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته و شبانه روزی در ۳۶۵ روز سال: کادر فهیم و متعهد گوشیلو این توانایی را دارد که در ۲۴ ساعت شبانه روز، بصورت آنلاین و از طریق "پشتیبانی آنلاین" جوابگوی سوالات مشتریان خود باشد و شما در تمامی ساعات شبانه روز، یک مشاور و راهنمای کار بلد در کنار خود خواهید داشت..

پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل در تمامی نقاط ایران: ما در راستای اهداف خود این امکان را فراهم آورده‌ایم که مشتری بتواند پرداختی راحت و مطمئن را داشته باشد و این امکان را با گزینه‌های پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل محقق کردیم و در تمام نقاط ایران این امکان وجود دارد که مشتری پس از رؤیت محصول و اطمینان از اصالت و سلامت کالا، هزینه را به مأمور پست پرداخت کند.

خرید آسان با اپلیکیشن: یکی دیگر از امتیازهایی که گوشیلو برای مشتریان خود لحاظ کرده، خریدی راحت و در کمترین زمان ممکن از طریق اپلیکیشن گوشیلو هست و مشتری می‌تواند با موبایل خود و در هر شرایط ممکن، خریدی سریع و راحت داشته باشد. اپلیکیشن گوشیلو بسیار کم حجم بوده و متناسب با نوع سیستم عامل گوشی شما خواهد بود.

۷ روز مهلت بازگشت کالا: گوشیلو با اطمینان از اصالت کالا و اطمینان از سلامت کالاها و با تکیه بر اصل مشتری مداری، بر اساس شرایط مندرج در بخش قوانین، مهلت ۷ روزه برای بازگشت کالا را قرار داده تا خیال مشتری از هر جهت در خرید کالا راحت باشد..

ویدئوهای آموزشی و معرفی گوشی‌ها و ترفندهای مختلف: تیم کارشناسی گوشیلو برای اینکه خرید را از هر نظر آسان، لذت بخش و مطمئن کنند، ویدئوهای معرفی و آموزشی برای گوشی‌ها قرار داده‌اند تا شما بتوانید با آشنایی کامل خرید کنید و جالب‌تر اینکه می‌توانید با مراجعه به سایت گوشیلو، در بخش "گوشی باز" از ویدئوهای جذاب و تولید شده در گوشیلو از آنها لذت ببرید و بر علم دانایی خود بیافزائید.

ارائه کننده انواع گوشی‌های اصل، مطمئن و رجیستری شده: در بین فروشندگان موبایل تعدادی فروشگاه وجود دارند که گوشی فیک و تقلبی را به جای گوشی اصل، و گوشی‌های کارکرده را به جای گوشی نو به خریدار تحویل می‌دهند. تیم گوشیلو خود را موظف به تحویل گوشی‌های با اصالت و سلامت می‌داند. ضمانت بازگشت ۷ روزه و گارانتی مادام‌العمر مهر تأیید این فروشگاه است.

دارای دسته بندی‌های متنوع: این روزها با پیشرفت سریع بازارِ گوشی موبایل، انتخاب گوشی دلخواه کمی سخت شده است. اما گوشیلو با دسته‌بندی‌های مختلف در همه‌ی زمینه‌ها این انتخاب را آسان‌تر کرده است. زمینه‌های متنوعی مثل برند، سیستم عامل، تعداد سیم‌کارت، حافظه، اندازه صفحه نمایش و… را شامل می‌شود و حتی در این دسته‌بندی‌ها گوشی‌های مناسب سالمندان، گوشی‌های مناسب خانم‌ها، گوشی‌های‌ خوش دست، گوشی‌های سالم و کم ضرر، گوشی‌های ساخت ایران و… هم دیده می‌شود

در انتها، خاطر نشان می‌کنیم که شما عزیزان در گوشیلو؛ یک خرید راحت و امن را خواهید داشت و تیم مجرب گوشیلو تمامی زیر ساخت‌های لازم را سنجیده و لحاظ نموده است تا شما عزیزان از خرید خود لذت ببرید و امر خرید دیگر برای شما یک دغدغه نباشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: درگاه پرداخت آنلاین ضمانت بازگشت قیمت پایین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالجلال ایری، با اشاره به گلایه مردم از اقساط بالای وام مسکن، گفـت: یکی از گلایه‌های مردم در سال‌های اخیر که با افزایش قیمت مسکن در سراسر کشور به ویژه کلانشهر‌ها بالاخص پایتخت مواجه بودیم، بالا بودن اقساط وام مسکن در برابر قدرت خرید پایین وام‌ها است. در کلانشهر تهران، برای خرید خانه به زوجین وام ۹۶۰ میلیون تومانی پرداخت می‌شود که اقساط آن حدود ۱۹ میلیون تومان است. این در حالی است میانگین قیمت هر متر خانه در پایتخت در سال جاری به بیش از ۸۰ میلیون تومان رسیده و با وام پرداختی تنها ۱۲ متر خانه می‌‎توان خریداری کرد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: اقساط سنگین وام مسکن و دلایل ناتوانی یا عدم تمایل بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مسکن با بازه پرداخت طولانی‌تر و اقساط متعادل‌تر و نیز مبلغ بیشتر موضوعی است که حتما باید مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار بگیرد. یکی از موضوعاتی که به تصمیم‌گیری بهتر ما در این مورد کمک می‌کند، ارزیابی نحوه پرداخت وام در کشور‌های دیگر با میزان توسعه یافتگی متفاوت است.

وی افزود: با یک جست‌وجو ساده در این مورد متوجه می‌شویم که عمده کشور‌های پیشرفته دنیا برای خرید خانه تسهیلاتی با بازپرداخت ۲۰ الی ۳۰ ساله دارند که مبلغ تسهیلات نیز بخش قابل توجهی از مسکن‌ها را شامل می‌شود البته که متقاضیان از یک فرآیند اعتبارسنجی و رتبه بندی دشوار و سخت‌گیرانه‌ای عبور می‌کنند. اما نکته مثبت این نوع سیستم وام دهی این است که متقاضیان تسهیلات مسکن، بخش عمده‌ای از نرخ خانه را وام دریافت کرده و برای خانه دار شدن به آورده کمتری نیاز دارند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در مورد عدم تمایل بانک‌ها به پرداخت تسهیلات با اقساط بلند مدت، اضافه کرد: به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی عدم تمایل بانک‌ها به پرداخت تسهیلات بلند مدت مانند وام مسکن، بی ثباتی اقتصادی است. چرا که با افزایش تورم و نواسانات اقتصادی در طول سالیان بازپرداخت وام، بانک‌ها دچار ضرر و زیان هنگفتی می‌شوند از این رو عمده بانک‌ها برای عبور از شرایط دشوار اقتصادی به سمت بنگاه‌داری و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های سودآوری با بازه زمانی کم دارند.

ایری اضافه کرد: شاید اگر نرخ سود بانک‌ها در حوزه مسکن بر اساس تورم شناور باشد، بانک‌ها اقبال بیشتری برای ورود به این حوزه پیدا کنند. البته که قطعا دلایل دیگری هم دارد که همانگونه که پیشتر بیان کردم، باید مورد بررسی کارشناسان اقتصادی قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

دیگر خبرها

  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • اجتماع ۱۳۰ هزار نفری فناوران کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • خرید بیش از ۱۷۰۰۰۰۰ تن کالا در طرح فجرانه کالابرگ/ این طرح ادامه پیدا می‌کند؟
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا