Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:23:04 GMT

آیا آیفون 11 به درگاه USB-C مجهز می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۳۷۰۵

آیا آیفون 11 به درگاه USB-C مجهز می شود؟

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ اپل چند روز پیش iOS 13 را معرفی کرده و نسخه بتای آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد، اما همین مدت کافی است تا کار با آن نکات و تغییرات جدیدی را آشکار کند. این تغییرات ممکن است اشتباهات نرم‌افزاری در نسخه بتا بوده یا واقعا نشان‌دهنده اهداف اپل در روند آماده سازی آیفون 11 باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا بر اساس مشاهدات، عکس استاندارد صفحه restore تغییر کرده است. قبلا این عکس نشان‌دهنده یک کابل لایتنینگ بود که کاربران را ملزم به اتصال به آیتونز می‌کرد. اما حالا این تصویر یک کابل USB-C را نشان می‌دهد که باید به یک کامپیوتر وصل شود.

این مساله می‌تواند گمانه‌زنی‌های پیشین قوت ببخشد چرا که قبلا هم گفته شده بود که احتمالا آیفون‌های 2019 با حذف پورت لایتنینگ از USB-C پشتیبانی خواهند کرد. این مساله فعلا هنوز در حد حدس و گمان است اما این تغییر در iOS 13 بتا می‌تواند گمانه‌زنی‌ها را شدت ببخشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارد برنا آیا آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پژمان خلفیان افزود: در تمام هنرستان‌های استان به امکانات جدید تجهیز شده اند.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ سایت کامپیوتری مجهز به ۱۵۰ دستگاه کامپیوتر برای کد نویسی و هوش مصنوعی مجهز شدند گفت: در ۱۷ منطقه آموزشی استان طرح هوش مصنوعی را شروع کرده‌ایم.
خلیفان ادامه داد: در طرح شهید ابراهیم هادی فرایند استعداد یابی در پایه هفتم و هشتم و در یک سال تحصیلی اتفاق خواهد افتاد و در انتهای سال استعداد دانش آموزان بررسی می‌شود.

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تصاویر ماکت آیفون ۱۶، آرایه جدید لنز‌ها را نشان می‌دهد
  • اگر مجوز کاغذی و قدیمی را به الکترونیک تبدیل نکنیم، چه می‌شود؟