Web Analytics Made Easy - Statcounter



مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس شکایتی از این باشگاه نکرده است.

به گزارش تسنیم، برخلاف شایعات مطرح شده جری بنسون بابت طلبش از باشگاه پرسپولیس شکایتی از این باشگاه نکرده است، اما طبق توافق باید خیلی زودتر از اینها با پرسپولیس تسویه می‌کرد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

براساس این گزارش، وکیل جری بنسون برای چندمین بار به مسئولان باشگاه پرسپولیس هشدار داده است که طلب وی را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلب بنسون از پرسپولیس کمتر از 50 هزار دلار است.

* دستیاران برانکو ایوانکوویچ 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را از باشگاه پرسپولیس طلبکارند که باید در زمان تعیین شده از سوی برانکو و وکیلش برای تسویه حساب با این مربی، طلب دیگر مربیان کروات هم پرداخت شود.

در واقع یکی از بند‌های قرارداد برانکو با پرسپولیس شامل پرداختی در زمان تعیین شده به دستیاران اوست. با این حساب باشگاه پرسپولیس تا دوشنبه هفته آینده باید با تمام مربیان کروات خود تسویه حساب کند، در غیر این‌صورت آنها به ایران بازنمی‌گردند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • افشاگری همتی از نرخ تورم بانک مرکزی/ همتی: تورم فروردین ۱۴۰۲ «۶۳ درصد» بوده است/ پشت‌پرده گرانی ارز هم مشخص شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد