Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، عبدالحسین رحمتی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام امروز بیستم خرداد ماه اظهار کرد: جشنواره ملی جوانان در 10 رشته هنرهای تجسمی شامل نقاشی، طراحی، حجم، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، نگارگری، ارتباط تصویری، عکاسی، کاریکاتور و خوشنویسی با شرکت حدود ٢٠٠ هنرمند از استان‌های مختلف به‌صورت رقابتی در شهریور 98 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که فلسفه وجودی جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان، شناسایی و معرفی استعدادهای جوان است، گفت: حضور اساتید باسابقه دانشگاه و هنرمندان سرشناس کشور از نکات مهم این جشنواره است که فرصت مناسبی در راستای تبادل تجربه و انتقال دانش به هنرمندان جوان خواهد بود.
رحمتی با تأکید بر فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اطلاع‌رسانی مناسب و آشنایی مردم با این جشنواره، ادامه داد: در حال حاضر تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره در استان در مراحل مقدماتی قرار دارد و امید است که بتوانیم میزبانی شایسته برای این جشنواره در استان ایلام باشیم.
پیش از این نیز در حکمی از سوی هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و همچنین استاد علی‌اشرف صندوق آبادی، خوشنویس برجسته ایلامی، به‌عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران منصوب شدند
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام فرهنگی جشنواره هنرهای تجسمی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی کشور، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی، به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک منصوب و معرفی شدند. 
محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است. 
سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس