Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر پائونویچ، لوکا یوویچ مرد عمل است و آینده درخشانی در رئال مادرید دارد.

طرفداری- ولکو پائونویچ که سابقه همکاری با لوکا یوویچ را دارد، از این مهاجم صربستان تعریف کرد و آینده درخشانی برای او در رئال مادرید می بیند. 

به نقل از آ.اس، پائونویچ سرمربی سابقه هدایت تیم زیر 19 سال صربستان را در کارنامه اش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در زمان مربیگری این تیم با لوکا یوویچ که 16 سال سن داشت، آشنا شد. حالا یوویچ به رئال مادرید پیوسته است و پائونویچ در خصوص او گفت:

در فوریه یا ژانویه بود که فکر می کردم لوکا به بارسلونا می رود؛ چون اخبار پیرامون او و بارسلونا زیاد به گوش می رسید. از حضورش در یک تیم بزرگ اصلا شگفت زده نشدم؛ چون مشخص بود که او در انتهای فصل به تیم بزرگی می رود.در فوتبال، استعدادیابی بسیار مهم است. در چهار سال اخیر شبکه استعدایابانمان قوی تر شده است و برای تماشای استعدادها همه جا می رویم اما باید بگویم که استعدادی مثل لوکا ندیدم. قیمتش شاید بالا باشد اما وقتی چنین بازیکنی را زیر نظر می گیری نمی توانی بیش از حد منتظر بمانی و باید خیلی سریع او را جذب کنی.

یوویچ گلزن فوق العاده ای است؟

لوکا فقط به ثبات نیاز داشت و وقتی ثبات پیدا کرد، خودش را نشان داد. مربیان همیشه به بازیکنان می گویند که صبر کنید اما بازیکنان منظور ما را نمی دانند. آن ها نباید منتظر فرصتشان بمانند و نباید ناامید شوند. باید با ذهنیت و احساسات مثبت تمرین کنند و همیشه آماده باشند. لوکا همیشه این شخصیت را دارد و خیلی آرام است. یادم است چند سال پیش برای دیدن زیر ساخت های فوتبال صربستان رفته بودم و لوکا یوویچ را که در ستاره سرخ بازی می کرد، دیدم؛ او تنها تمرین می کرد و به دروازه شوت می زد. گاهی هم ریستیچ کنارش بود. حتی روزهایی که باشگاهش تمرین نداشت، لوکا تنهایی تمرین می کرد. روی شوتزنی خیلی کار می کرد. ویژگی اصلی او هم همین است. یک تمام کننده بی نظیر است.

همکاری لوکا یوویچ با کریم بنزما؟

در حقیقت خیلی شبیه هم هستند. در صربستان لوکا در سیستم دو مهاجم کنار ساپونیچ بازی می کرد که در حال حاضر در بنفیکا است و زوج فوق العاده ای بودند. یوویچ تفاوت ایجاد می کند و مشکلی با حضور کریم بنزما ندارد. او مهاجم است و درست نیست که می گویند هافبک هجومی هم می تواند بازی کند. لوکا باید به محوطه جریمه نزدیک باشد. می تواند مشکلات رئال را حل کند؟ اگر نقش ثابت داشته باشد، با گل ها و عملکردش در فاز هجومی می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است